موضوعات داغ

ارائه خدمات امدادی طرح امداد عاشورا کرمان موتور

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
این روزها در ایام سوگواری سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) به سر می بریم. شرکت کرمان موتور با توجه به این ایام و در راستای رفاه بیشتر حال مشتریان خود در نظر دارد در ۱۴ استان کشور طرحی امدادی به نام طرح امداد «عاشورا» را برگزار کند.
گفته می شود این طرح از روز سه شنبه 28 شهریور ماه آغاز شده و تا روز جمعه 30 شهریور ادامه خواهد داشت. بر این اساس امدادگران نمایندگی ها به همراه خودروهای امداد استاندارد کرمان موتور در پایگاه های تعیین شده از سوی این شرکت مستقر خواهند شد.
بر اساس پیش بینی های انجام شده در استان تهران 18 پایگاه، مازندران 7 پایگاه، البرز 4 پایگاه، گیلان 4 پایگاه، فارس 3 پایگاه، زنجان 2 پایگاه، خراسان رضوی 2 پایگاه، اصفهان 2 پایگاه، تبریز 2 پایگاه، قم 2 پایگاه، ایلام، همدان، اردبیل و کرمانشاه هرکدام یک پایگاه مستقر خواهند شد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/6/28
از مسئولین محترم کرمان موتور استدعا داریم بجای ظاهر نمایی و عوامفریبی هر چه سریعتر تکلیف ثبت نام کنندگان النترا مونتاژ رو بعد از حدود ۸ ماه روشن کنن.ای کاش همه مردم بجای پرداختن به ابعاد ظاهری بیشتر به فلسفه قیام عاشور و علل بووجود آمدن این فاجعه که یکی از اونها نقض عهد کوفیان بود توجه میکردن.