موضوعات داغ

پادشاه عملکرد؛ صفر تا صد در 2.9 ثانیه برای بی ام و M5 تیونینگ G-Power

عکس مطلب اول
تیونر آلمانی G-Power طرح های جذابی برای تقویت بی ام و M5 جدید دارد. با ارتقای استیج 1 (مرحله 1) قدرت موتور 4.4 لیتری V8 توئین توربوی M5 با 100 اسب بخار افزایش به 700 اسب بخار و گشتاور آن با 90 نیوتن متر افزایش به 840 نیوتن متر می رسد. برای بهره مند شدن از این قدرت اضافه باید سراغ نرم افزار عملکرد نسخه 1 این تیونر رفت که نرم افزار استاندارد موتور M5 را ارتقا می دهد یا باید واحد الکترونیکی عملکرد نسخه 1 را انتخاب کرد که نصب آن آسان است.
در مرحله دوم تیونینگ (استیج 2) همه چیز هیجان انگیزتر می شود زیرا قدرت به 750 اسب بخار و گشتاور به 920 نیوتن متر افزایش می یابد. در این مرحله نرم افزار عملکرد نسخه 2 همراه با دان پایپ های G-Power وارد عمل می شوند. (منظور از دان پایپ بخشی از سیستم اگزوز است که خروجی توربوشارژر را به کاتالیزور متصل می کند).
گزینه نهایی نرم افزار عملکرد G-Power است که همراه با سیستم اگزوز تیتانیومی با 4 خروجی اگزوز از جنس کربن و تیتانیوم با قطر 100 میلی متر ارائه می شود تا قدرت را به 800 اسب بخار و گشتاور را به 980 نیوتن متر برساند.
این تیونر آلمانی ادعا می کند که شتاب صفر تا صد M5 با تیونینگ نهایی به 2.9 ثانیه می رسد و حداکثر سرعت آن تا 335 کیلومتر در ساعت افزایش می یابد. برای مقایسه باید اشاره کنیم که شتاب صفر تا صد M5 استاندارد 3.4 ثانیه و حداکثر سرعت آن با پکیج M Driver به 305 کیلومتر در ساعت محدود شده است.
کاپوت Venturi RR که کاملا از جنس فیبرکربن ساخته شده است ظاهر خودرو را ارتقا می دهد و حفره های روی آن باعث بهبود تهویه داخل محفظه موتور و دفع حرارت موتور می شوند. نسخه نهایی تیونینگ شامل مجموعه رینگ های 21 اینچی با طرح کلاسیک 2 پره است.

بی ام و M5 با تیونینگ G-Power

بی ام و M5 با تیونینگ G-Power


بی ام و M5 با تیونینگ G-Power

بی ام و M5 با تیونینگ G-Power


بی ام و M5 با تیونینگ G-Power

بی ام و M5 با تیونینگ G-Power

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد