موضوعات داغ

اطلاعیه پارس خودرو در خصوص تاخیر در تحویل خودروهای گروه رنو

عکس مطلب اول
به گزارش سايپانيوز، در این اطلاعیه آمده است: همان گونه که مشتریان گرامی استحضار دارند با خروج یک جانبه آمریکا از توافق هسته ای (برجام) و اعمال تحریم های ظالمانه علیه صنعت خودرو کشور، شرکت رنو فرانسه به پیروی از این سیاست و با تعلیق فعالیت های خود در ایران، موجب شده تولیدات گروه رنو شامل تندر 90، پارس تندر، ساندرو و ساندرو استپ وی در شرکت پارس خودرو کاهش داشته باشد که این امر زمینه بروز تاخیر در تحویل این محصولات به مشتریان را فراهم كرده است.
در این اطلاعیه تاکید شده است: مذاکره با شرکت رنو پارس به عنوان نماینده شرکت رنو در ایران در خصوص رفع مشکلات تولید ادامه دارد.
شرکت پارس خودرو در ادامه اطلاعیه خود افزوده است: ضمن پوزش از تاخیر ایجاد شده به جهت شرایط تحمیلی بین المللی حاکم بر اقتصاد و تولید کشور، تحویل خودروهای تکمیل وجه شده مشتریان محترم در دست اقدام است و دعوتنامه بخشی از تعهدات معوق (بخش اول تعهدات استپ وی اتومات خرداد ماه) در روز شنبه مورخ 97/07/07 صادر و برای مشتریان ارسال خواهد شد.
در این اطلاعیه آمده است: در آینده نزدیک جهت مشتریانی که درخواست دریافت خودرو جایگزین داشته باشند طرح اعلام و از محصولات گروه خودروسازی سایپا به عنوان جایگزین ارائه خواهد شد، همچنین مشتریانی که درخواست انصراف از خرید و دریافت وجه خود را دارند نیز می توانند با ارائه درخواست خود طی یک هفته مبلغ واریزی به همراه سود مشارکت و جرائم تاخیر دریافت كنند.
شرکت پارس خودرو در پایان تصریح کرده است: مشتریانی که خودرو آنها معوق شده است در هنگام تحویل خودرو جرائم تاخیر و سود مشارکت آنها بر اساس قراداد محاسبه و پرداخت می شود.

نظرات کاربران

11 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/7/3
دزدی تو روز روشن چطوری میخای سود و تاخیر بدی به مشتریات این پولا خوردن داره این پول من با هزار زحمت دراوردم بعد الان میخای ۱۲ درصد بدی که چه کنم الان خدا لعنت کنه مسیولان دزد و بی لیاقت مملکت مارو خدا بندازه تو کاسه زن و بچه تون الهی امین
1397/7/3
پارس خودرو چرا برلیانس های ثبت نامی رو تحویل نمیده؟ برای برلیانس چه بهونه ای دارن؟
1397/9/18
بنده سود پول نمی خوام استیپ وی میخوام به قیمت آبان ۹۷
1397/7/3
حالا که ماشین گرون شده ... تولیداتون رو بازار آزاد رد کنین برای بقیه هم پراید بدین
1397/7/6
اون موقع دلار ۴۵۰۰ بود که ما ۲۷ ملیون رو ریختیم به حسابتون الان شده ۱۸ تومن
سود میخوای بدی؟
1397/7/4
واقعا تو این کشور کسی پاسوخگو نیست واسه دزدی تو روز روشن ناامیدی تو دل همه داره موج میزنه خدا دادمون رو از این ظالمین بگیره
1397/7/28
سلام
الان یه سرچ تو دیوار بزنی مثل .... ساندرو استپ وی تحویل 2 ساعته تمام نمایندگی ها دارن. اینا فقط و فقط بازی تا قیمتها رو دستکاری کنن.
1397/8/20
خدواند تمامی مسئولین ذیربط این ماجرا را به زمین گرم بزنه به این زودیها انشالله
1397/9/14
سلام اذر ماه که استپ وی اتومات ثبت نام کردیم بازار ازاد 63 میلیون بود اگر میدونستیم اینطوری میشه از بازار می خردیم لطفا به داد مردم برسید قوه قضایی کمک
1397/9/18
لطفا جایگزین چانگان به قیمت آبان بدهید مانه نزول خوریم که سود پول دهید ما خودرو به قیمت ماهی که باید تحویل میدادید بدهید !!!!!
1397/10/6
چرا همیشه مردم باید ضرر ببینن ... چرا جایگزین خودرو های مناسب مانند سراتو ویا چانگان نمی دین. آن زمان که قیمت دلار 3700 تومان بود پول را از مردم گرفتین و قرار بود در موعد مقرر تحویل بدین و آن هم با احتکار و ظلم و کم فروشی قیمت راببرین بالا؟؟!! الان خودرو نایاب شده ؟؟؟!!! پس این خودروهای صفر کیلومترتحویلی دی و آذر از کجا بیرون میاد و به قیمت روز بازار می فروشین؟؟ !! شما موظف به تحویل خودروتون با قیمت روز در موعد تحویلتان هستید ... ما همه با هم بر علیه شما شکایت می کنیم ... چراکه شما خودرو را احتکار کردین و بعد از گذشت 6 الی 7 ماه از موعد به دنیال تحویل پراید و یا قیمت بالا هستید ؟ شما که می توانید تندر وانت تولید کنید آن هم تحویل یک هفته و به قیمت گزاف حال در تولید تندر 90 و پارس تندر و ساندرو مورد تعهد خود عاجز مانده اید ؟؟؟ وااااااااای بر شما ....و مسلمانی شما ...و ایمان شما ...و وجدان شما... آیا واقعا ملت را احمق فرض کردید ؟؟؟
ما از حقمان نمی گذریم و منتظر خودروی ثبت نامی خودمان هستیم و با قیمت تاریخ موعد تحویل و یا جایگزینی خودرو مناسب مذکور ...