موضوعات داغ

معرفی چری آریزو 6 در تهران در کلینیک خودرو تخصصی مدیران خودرو + عکس

عکس مطلب اول
بهار امسال بود که چری آریزو 6 به صورت رسمی توسط چین رونمایی شد، خودرویی که همانند دیگر محصولات این شرکت انتظار داشتیم به سرعت آریزو 6 را در سبد محصولات مدیران خودرو نیز ببینیم. حال درست در میانه نابسامانی بی سابقه در بازار خودرو، رکود شدید در خرید و فروش خودروها و شرایط بد خودروسازان داخلی، مدیران خودرو از این سدان جدید در تهران در قالب کلینیک خودرو به صورت اختصاصی برای رسانه های خودرویی رونمایی کرد. چری آریزو 6 در زمانی به بازار خودرو وارد شده که تقریباً هیچ رقیبی را در مقابل خود نمی بیند و شاید بهترین زمان برای عرضه اندام این چینی تازه وارد باشد.

چری آریزو 6

چری آریزو 6

چری آریزو 6 در حقیقت برادر بزرگ تر چری آریزو 5 است که هم اکنون در بازار به صورت تنفس طبیعی و توربو وجود دارد و حال این خودرو قرار است با چهره ای بروزتر و امکاناتی لوکس تر به بازار بی رونق خودرو عرضه شود.
چری آریزو 6 از نظر چهره امضای جدید چری را به چهره دارد و جلوپنجره آن بسیار شبیه به چری تیگو 5 است. چری آریزو 6 در نمای عقب البته بسیار متفاوت شده و با خودرویی بسیار مدرن تر و جدیدتر سر و کار داریم. در نمای کناری چری آریزو 6 خطوط زیادی دیده می شود که همگی با شیب موازی به بالای قسمت عقب ختم متمایل هستند.

کابین چری آریزو 6

کابین چری آریزو 6

از نظر قوا چری آریزو 6 همانند چری تیگو 7 است و به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو مجهز شده که می تواند حداکثر 147 اسب بخار و 200 نیوتن متر گشتاور را تولید کند اما از نظر گیربکس با چری تیگو 7 فرق دارد و آریزو 6 با گیربکس CVT عرضه می شود که به صورت دستی می تواند 9 دنده در اختیار راننده قرار دهد و نیرو را به چرخ های جلو منتقل کند. البته به نظر می رسد ترکیب موتور توربو و گیربکس دو کلاچه که روی تیگو 7 است هماهنگی بیشتر و بهتری داشته باشد.

نام خودروچری آریزو 6
پیشرانه1.5 لیتری توربو
توان خروجی147 اسب بخار
حداکثر گشتاور200 نیوتن متر
جعبه دندهCVT
مصرف سوخت ترکیبی6.9 لیتر در هر صد کیلومتر
شتاب رسمی9.2 ثانیه
اینطورکه در کاتالوگ های اولیه ارایه شده توسط مدیران خودرو نشان داده شده، چری آریزو 6 قرار است در دو مدل لاکچری و اکسلنت به بازار عرضه شود که از نظر امکانات رفاهی متفاوت هستند. چری آریزو 6 به صورت کلی به امکاناتی نظیر رینگ های 16 و یا 17 اینچی، شش کیسه هوا، ترمز پارک برقی، سیستم کنترل پایداری و هرزگردی، حالت های رانندگی اسپرت و عادی، روکش چرمی صندلی ها و غربیلک فرمان، سیستم کنترل باد لاستیک ها TPMS ، استارت دکمه ای، کروز کنترل، دوربین 360 درجه، سیستم رهیاب ماهواره ای، نمایشگر 9 اینچی، سنسور پارک و نور، و سانروف مجهز شده است.

پیشرانه چری آریزو 6

پیشرانه چری آریزو 6

چری آریزو 6 قطعاً به عنوان لوکس ترین سدان شرکت مدیران خودرو شناخته خواهد شد و احتمالاً در نمایشگاه خودرو تهران در آبانماه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت اما در صورت مهیا بودن شرایط، تولید این خودرو در اواخر پاییز شروع خواهد شد. قیمت چری آریزو 6 هنوز مشخص نشده اما به احتمال قوی قیمت این خودرو کمی از چری تیگو 7 کمتر خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد