موضوعات داغ

تغییر طراحی مرسدس AMG A35 به سبک سایپا

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
نسل جدید مرسدس بنز A کلاس به تازگی معرفی شده است و مدل A35 AMG یکی از جدیدترین و قوی ترین نسخه های این خودرو است. A35 به یک موتور 2 لیتری چهار سیلندر توربو مجهز شده است که می تواند 302 اسب بخار قدرت تولید کند. اینتقال نیرو در این خودرو به هر چهارچرخ و با استفاده از یک گیربکس دوبل کلاچ انجام می شود و A35 را قادر می سازد تا در عرض 4.7 ثانیه سرعت خود را از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برساند.
شاید بسیاری فکر کنند که این مدل قابلیت زیادی نیز برای تیونینگ دارد اما یک طراح خودرو به سراغ ایده ای دیگر رفته و همانند خودروسازان ما یک رندر از تصاویر مدل پیکاپ A35 را معرفی کرده است. این خودرو البته خیالی است و قرار نیست توسط مرسدس بنز به تولید برسد. با نگاهی به تصاویر A35 ونت می توانید ببینید که ظاهر اسپرت این خودرو کاملا حفظ شده است و نمای جلویی بدون تغییر باقی مانده است. در بخش عقبی نیز با اینکه این خودرو هاچ بک تبدیل به یک پبکاپ شده است اما همچنان مشخصه های اسپرت همانند ارتفاع پایین و اسپویلر عقب حفظ شده اند و اسپویلر در بخش انتهایی فضای بار نصب شده است.
می توان تصور کرد که این خودرو اگر وجود خارجی داشت می توانست سریع تر از A35 هاچ بک باشد چون صندلی های عقب آن حذف شده و به دلیل نبود در صندوق عقب و سقف قسمت عقبی وزن آن پایین تر از مدل هاچ بک خواهد بود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/7/9
یعنی مرسدس بنز چراغ جلو رو از برلیانس H220 کپی میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟