موضوعات داغ

کاهش قابل توجه قیمت رنو ساندرو در بازار

عکس مطلب اول
بعد از فروش بسیار موفق تندر 90 در بازار کشور، بهانه‌ای فراهم شد تا گروه خودروسازی سایپا و همچنین پارس خودرو به فکر تولید و راه اندازی یک محصول پرمخاطب دیگر باشند و نتیجه آن انتخاب و راه اندازی خط تولید "رنو ساندرو" در بازار کشور بود که با استقبال بسیار زیاد مشتریان داخلی همراه شد، اما همین استقبال بسیار خوب مشتریان باعث شده است تا در ماه‌های اخیر و با نوسانات شدید نرخ ارز، شاهد تلاطم و افزایش قیمت شدید این برند خوش فروش در بازار کشور باشیم، اما خوشبختانه در روزهای گذشته و با سقوط آزاد نرخ ارز، قیمت خودروهای داخلی هم رو به کاهش است و در این میان خودروی پرمخاطب "رنو ساندرو" مستثنی نبوده و با موج کاهش قیمت‌ها همراه بوده است.
طبق ادعای منابع خبری، قیمت روز رنو ساندرو همزمان با افت شدید قیمت دلار در بازار کاهش شدیدی را تجربه کرده است و قیمت مدل‌های دنده‌ای به چیزی حدود 95 میلیون تومان رسیده است که می‌توانیم شاهد کاهش 12 میلیون تومانی قیمت باشیم. این درحالیست که نسخه اتوماتیک اتومبیل کاهش قیمت 13 میلیون تومانی تجربه کرده و قیمت آن به چیزی حدود 120 میلیون تومان رسیده است، هرچند قیمت این خودرو نسبت به گذشته همچنان بالا خواهد بود، اما امیدواری برای کاهش قیمت بیشتر اتومبیل وجود دارد و نسبت به روزهای گذشته کاهش قیمت زیادی تجربه کرده است.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/7/13
قیمت دلار 3800 تومانی ، از 18500 تومان شده 14000 تومان سقوط آزاد کرده؟
ساندرو استپ وی 60 تومنی شده 120 تومن کاهش شدید قیمت داشته؟
در علم اقتصاد شعار جایگاهی نداره، دستور جایگاهی نداره ، شو دادن و دروغ جایگاهی نداره
1397/7/13
یک سوم این قیمتم بازم زیاده
1397/7/14
یعنی دلم میخواد قیافه ی کسی که 95 میلیون ساندرو دنده ای آشغال بیریخت رو میخره ببینم! من اگر باشم با این پول آریزو اتومات فول آپشن میخرم...