موضوعات داغ

آخر الزمان؛ معرفی جیپ رنگید 2019 با موتور هم حجم با پراید

عکس مطلب اول
تابستان امسال جیپ از مدل فیس لیفت رنگید برای بازار اروپا رونمایی کرد و اکنون این خودروساز جزئیات مربوط به نسخه امریکایی رنگید را منتشر کرده است.
این کراس اوور به روز شده که بلافاصله قابل تشخیص است از نمای جلوی جدید و جلوپنجره ای با طرح اندکی اصلاح شده برخوردار شده است. علاوه بر این، رنگید از رینگ هایی با طرح جدید و سه رنگ جدید بهره مند شده است که شامل آبی تیره، خاکستری مایل به آبی و خاکستری روشن است.
اکنون می توان رنگید را به مجموعه چراغ های LED مجهز کرد که یکی از تغییرات ایجاد شده در نمای خارجی این خودرو است. همانطور که از نام این پکیج مشخص است شامل چراغ های LED جلو، چراغ های روشنایی روز LED، چراغ های مه شکن LED و چراغ های LED عقب است.
تغییرات ایجاد شده داخل کابین رنگید جزئی هستند و همانطور که جیپ می گوید رانندگان با صفحه پشت آمپر با طرح گرافیکی جدید مواجه خواهند شد. مدل های اروپایی رنگید جدید از کنسول وسط با طرح اصلاح شده و یک خروجی USB اضافه برخوردار شدند ولی جیپ در مورد اینکه آیا این اصلاحات به نسخه امریکایی رنگید نیز منتقل خواهند شد یا نه سخنی نگفته است.
با این حال، جیپ رنگید مدل 2019 با سیستم های ایمنی فعال بیشتری ارائه خواهد شد و می توان این کراس اوور را به مجموعه فناوری های ایمنی پیشرفته مجهز کرد که شامل کروز کنترل تطبیقی، سنسورهای پارک جلو و سیستم کمک پارک ParkSense پلاس برای پارک موازی و عمودی است.
زیر کاپوت این خودرو موتور استاندارد جدید 2.4 لیتری 4 سیلندر Tigershark قرار دارد که 180 اسب بخار قدرت و 237 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این موتور به یک گیربکس 9 دنده اتوماتیک متصل می شود که می توان سیستم انتقال قدرت 4 چرخ محرک برای آن سفارش داد.
مهم ترین خبر درباره مدل 2019 جیپ رنگید اضافه شدن یک موتور 1.3 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ کاملا جدید است که 177 اسب بخار قدرت و 270 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این موتور اگرچه بر روی کاغذ هم قدرت با موتور پراید به نظر می رسد اما به لطف اختلاف تکنولوژی بیش از یکصد اسب بخار نسبت به قلب لاجان پراید، قدرتمند تر است. این موتور در مدل های لیمیتد و تریل هاک این خودرو به صورت استاندارد نصب می شود ولی برای مدل های اسپرت و لتیتود نیز موجود است. این موتور نیز همراه با گیربکس 9 دنده اتوماتیک ارائه می شود و مجهز به فناوری استاپ استارت است تا مصرف سوخت آن کاهش یابد.

جیپ رنگید مدل 2019

جیپ رنگید مدل 2019


کابین جیپ رنگید مدل 2019

کابین جیپ رنگید مدل 2019

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/7/13
موتورش از نظر خروجی و حجم خیلی شبیه موتور مشترک بنز و رنوئه
1397/7/13
داداش چرا جو میدی پراید هم ۱۷۷ اسب و دویست و خوردی گشتاور میده؟
1397/7/13
چقد خواستنیه!
1397/7/13
عمرا شتابش به پراید برسه