موضوعات داغ

ستاره سرعت؛ جزییات تازه از نسل آینده مرسدس A45 AMG با بیش از 400 اسب بخار قدرت

عکس مطلب اول
چند روز پیش مرسدس بنز در نمایشگاه پاریس مدل جذاب A35 AMG را معرفی کرد ولی هم اکنون مهندسان AMG در آفالترباخ با اشتیاق درباره مدل AMG بعدی کلاس A صحبت می کنند. توبیاس موئر رئیس AMG در گفتگو با نشریه استرالیایی Car Advice در نمایشگاه پاریس تکرار کرد که نسل آینده A45 بیش از 400 اسب بخار قدرت خواهد داشت و مجهز به سیستم 4 چرخ محرک 4Matic با تنظیمات جدید است ولی کل ماجرا در این دو مورد خلاصه نمی شود.
او در ادامه اشاره کرد در حالی که A35 از گیربکس 7 دنده اتوماتیک استفاده می کند، A45 از گیربکس 8 دنده دابل کلاچ برخوردار خواهد شد. او همچنین وعده داد که نسل جدید A45 از اصلاحات فراوانی نسبت به نسل قبلی خود برخوردار می شود تا جایی که هیچ وجه اشتراکی با مدل فعلی نخواهد داشت.
شاسی A45 نیز از تغییرات عمده ای برخوردار می شود و رئیس AMG شاسی جدید این خودرو را در مقایسه با شاسی نسل فعلی A45 باورنکردنی توصیف می کند. شاسی جدید به طور قابل ملاحظه ای تقویت شده است و به لطف سیستم تعلیق با تنظیمات جدید راحتی و استحکام بیشتری را ارائه می دهد. رئیس AMG به این موضوع اشاره کرد که رانندگان A45 جدید می توانند دریفت را با این خودرو تجربه کنند که بسیار شبیه حالت دریفت در مرسدس E63 S AMG است و احتمالا A45 جدید مجهز به حالت دریفت با کنترل الکترونیکی است.
سیستم سرگرمی MBUX مرسدس در نسل آینده A45 نسبت به مدل های ارزان تر A کلاس اندکی متفاوت خواهد بود زیرا از برخی امکانات اضافی برخوردار می شود که سزاوار این هاچبک اسپرت است مانند صفحه نمایش سفارشی از نوع سوپر اسپرت که تمام اطلاعات مربوطه را در یک مکان واحد در اختیار راننده می گذارد.
لازم به ذکر است که دامینیک گروئل، مدیر ارشد ارتباطات بازاریابی AMG اوایل امسال به این موضوع اشاره کرد که حتی یک نسخه اسپرت تر از A45 با نام A45 S نیز معرفی خواهد شد که مشابه ارائه نسخه های S برای مدل های بزرگتر AMG است.
پیش بینی می شود مدل معمولی هاچبک A45 مدتی بعد در سال 2019 معرفی شود. در حال حاضر هنوز مشخص نیست که آیا مدل S همزمان با مدل معمولی معرفی می شود یا اینکه برای معرفی این مدل پرچم دار کلاس A باید مدت بیشتری صبر کنیم. پیش بینی می شود AMG برای افرادی که A45 را با یک صندوق جادار ترجیح می دهند، یک مدل سدان از این خودرو نیز تولید کند تا نیاز مشتریان در بازار امریکا را برآورده کند زیرا مدل هاچبک کلاس A در این بازار عرضه نمی شود.

عکس جاسوسی از مرسدس A45 AMG

عکس جاسوسی از مرسدس A45 AMG


عکس جاسوسی از مرسدس A45 AMG

عکس جاسوسی از مرسدس A45 AMG

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/7/13
مرسدس بنز چندوقت دیگه با موتور چهار سیلندر به رقابت با بوگاتی میره!!!