موضوعات داغ

اینجا آمریکا؛ بی ام و سری 7 ارزان تر از تویوتا کمری!

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
بی ام و مدل سری 7 اتاق E65 را اولین بار در سال 2001 معرفی کرد ولی این خودرو به دلیل ظاهر ساده و طراحی خاص بخش عقبی چندان توفیقی در بازار نیافت. اتاق E65 برای بی ام و یک پیشرفت بزرگ محسوب می شد و به امکاناتی همچون سیستم دید در شب، رول بارهای فعال، کلید هوشمند و سیستم iDrive مجهز بود.
در سال 2004 شرکت آلپینا تصمیم گرفت تا سری 7 را مورد تقویت قرار دهد و در نتیجه مدل B7 متولد شد که به موتور 4.4 لیتری هشت سیلندر از نوع سوپرشارژر دار مجهز بود. تجهیزات این خودرو شامل اسپویلر عقب، سپرهای جدید، رینگ های 21 اینچی آلپینا، پشت آمپرهای جدید و شیشه های دودی هستند.

بی ام و B7

بی ام و B7

داخل کابین این خودرو به رنگ مشکی است و امکاناتی همانند آینه های الکتروکرومیک، گرمکن و صندلی های جلو و عقب، صندلی های برقی 16 جهته جلو، تهویه صندلی های جلو، وکیوم درب، پرده عقب برقی، سنسورهای پارک جلو و عقب، چراغ های هوشمند، جی پی اس، سیستم صوتی حرفه ای لاجیک7 و چنجر 6 عددی سی دی هستند.

بی ام و B7

بی ام و B7

خودروی مذکور تنها 29 هزار کیلومتر کار کرده است که برای یک خودرو با بیش از 10 سال سن عددی بسیار خوب است. با قیمت 18 هزار و 750 دلاری این خودرو که ارزان تر از یک تویوتا کمری است می توانید آن را یک خرید استثنایی بدانید چون B7 با قدرت 500 اسب بخار و گشتاور 700 نیوتن متر می تواند در 4.8 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند و حداکثر سرعت آن 300 کیلومتر بر ساعت است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/7/19
الان چکار کنیم؟ بریم برای خریدش توی صف وایسیم یا میان در محل تحویلش میدن؟!!!