موضوعات داغ

آیا آئودی RS3 الکتریکی با دنده عقب می تواند پورشه 911 GT2 RS را شکست دهد؟ + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
ما در طول سال‌ها شاهد تهیه و انتشار مسابقات درگ بسیار زیادی بوده‌ایم که خیلی از آن‌ها محتوای شگفت انگیزی برای بینندگان خود داشته است. از جمله مسابقات درگ کامیون‌های نیمه جت، اتوبوس‌های مدرسه‌ای با موتورهای بسیار بزرگ و لاستیک‌های پهن و یا حتی شاهد مسابقات اتومبیل با موتورسیکلت و یا جت‌های جنگنده بوده‌ایم که هرکدام به نوبه خود جذابیت‌های زیادی برای بینندگان داشته‌اند، اما هیچگاه شاهد رقابت یک دستگاه خودروی آئودی RS3 به صورت دنده عقب با خودروی سوپراسپرت پورشه 911 GT2 RS نبوده‌ایم.
همانطور که در عنوان مقاله گفته شد، امروز یک مسابقه درگ عجیب و هیجان انگیز میان آئودی RS3 با خودروی سوپراسپرت پورشه 911 GT2 RS خواهیم داشت که شاید کلاس این دو اتومبیل خیلی باهم جور نباشد، اما آئودی RS3 حضور یافته در این مسابقه با نسخه‌های استاندارد خود کاملا متفاوت بوده و حالا یک سیستم محرک الکتریکی قدرتمند در سینه خود دارد که می‌تواند توانایی رقابت با خودروی سوپراسپرت قدرتمند و پرسرعت پورشه 911 GT2 RS را بدست آورد، آن هم به صورت دنده عقب که در نوع خود شگفت انگیز است!.
برای دیدن نتیجه این مسابقه درگ، شما را دعوت به تماشای ویدیو در انتهای مقاله می‌کنیم، اما قبل از آن بد نیست بدانید که خودروی آئودی RS3 با خروجی قدرت 1200 اسب بخاری سیستم محرک خود در برابر پورشه 911 GT2 RS بسیار سبک قرار گرفته است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد