موضوعات داغ

لوازم M برای ب ام و سری 3 جدید؛ مسکنی برای تب داغ خریداران M3

عکس مطلب اول
بی ام و به تازگی از نسل جدید سری 3 در نمایشگاه خودروی پاریس رونمایی کرد. تعبیر این رونمایی برای علاقه مندان به خودروهای اسپرت این است که یک M3 جدید در راه است. شاید مدتی تا معرفی M3 جدید طول بکشد ولی با دیدن نسخه M اسپرت سری 3 جدید حداقل می توان تا حدودی ظاهر آینده M3 را پیش بینی کرد.
این خودروساز باواریایی به فاصله کوتاهی پس از معرفی سری 3 جدید، تعدادی عکس از لوازم M اسپرت برای آن منتشر کرده است که حس و ظاهر اسپرت تری در داخل و خارج آخرین نسخه از این سدان اسپرت نمادین ایجاد می کند.
این مجموعه جدید از قطعات اسپرت که محصول بخش M بی ام و هستند شامل کیت کامل آیرودینامیک است که از 10 قطعه جداگانه تشکیل شده است. محتوای این کیت شامل اسپلیتر جلو، دیفیوزر عقب، اسپویلر عقب، رکاب های جانبی، قاب های آینه های جانبی و موارد دیگر است که تمام آنها به رنگ سیاه براق یا کربن عریان موجود هستند.
یک جفت لوله اگزوز عقب که با ترکیبی از فیبرکربن و تیتانیوم ساخته شده اند و رینگ های 18 و 20 اینچی نیز موجود هستند که داخل آنها دیسک ترمزهای بزرگتر همراه با کالیپرهای آلومینیومی با 4 پیستون قرار دارند.
اصلاحات بیشتری برای کابین موجود است که شامل غربیلک فرمان اسپرت تر، شیفترهای تعویض دنده از جنس فیبرکربن (برای مدل های مجهز به گیربکس اتوماتیک)، تزئینات داخل کابین از جنس فیبرکربن، کفپوش های ویژه و پروژکتورهایی که لوگوی M یا حروف دیگر را روی آسفالت کنار خودرو نمایش می دهند.
حتی یک جا سوییچی از جنس چرم آلکانتارا و فیبرکربن نیز وجود دارد تا هنگامی که از خودرو پیاده می شوید اندکی از حس و حال اسپرت آن را همراه خود داشته باشید! یک سیستم تحلیلگر داده ها از راه دور و یک پایه اتصال دوربین های اکشن برای مواقع رانندگی در پیست نیز موجود هستند. تمام این لوازم و تجهیزات بی ام و سری 3 جدید را اسپرت تر جلوه می دهند و شور و اشتیاق ما را برای مدل آینده M3 و دیگر مدل های M که قطعا معرفی خواهند شد افزایش می دهد.

بی ام و سری 3 با لوازم M

بی ام و سری 3 با لوازم M


لوازم M

لوازم M


لوازم M

لوازم M

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/8/12
وای ، چیه بدمصب . اونا ماشین دارن ما هم ماشین داریم !
فقط یک رینگش میارزه به کل صنعت خودروسازی آسیا ، از ژاپن و کره و چین گرفته تا ... ایران !!!