موضوعات داغ

فراخوان تویوتا C-HR به خاطر مشکل کنده شدن چرخ عقب!

عکس مطلب اول
تویوتا برای C-HR مدل 2019 یک فراخوان صادر کرده است زیرا احتمال جدا شدن چرخ های عقب آن وجود دارد!
بر اساس گفته این خودروساز ژاپنی این مشکل مربوط به پیچ های بلبرینگ توپی چرخ در محور عقب است که احتمال دارد در کارخانه به درستی سفت نشده باشند. اگر پیچ ها در حین حرکت خودرو شل شوند ممکن است یکی از چرخ های عقب از محور جدا شود و در جاده قل بخورد!
کاملا حق با تویوتا است که جدا شدن یکی از چرخ های عقب خطر وقوع تصادف را افزایش می دهد.
سازمان ملی امنیت ترافیکی بزرگراه ها هنوز هیچ گزارشی از آسیب های جسمی یا تصادف مربوط به پیچ های بلبرینگ تویوتا C-HR گزارش نکرده است.
آیا بدتان نمی آید از اینکه چرخ عقب خودروی شما در بزرگراه کنده شود؟
تویوتا در اوایل ماه نوامبر اطلاع رسانی به مالکین خودروهای معیوب را آغاز می کند اما اگر مالکین تویوتا C-HR نمی توانند تا ماه نوامبر صبر کنند می توانند شماره شناسایی VIN خودروی خود را در وبسایت فراخوان تویوتا وارد کنند تا ببینند که آیا خودروی آنها نیاز به تعمیر دارد یا نه.
نمایندگی های تویوتا قسمت عقب هر یک از خودروهای C-HR را بازدید خواهند کرد و اگر مشخص شود که پیچ ها شل هستند کل مجموعه بلبرینگ توپی محور عقب تعویض خواهد شد.
این سومین فراخوان تویوتا در هفته پیش است. فراگیر ترین این فراخوان ها 2.4 میلیون دستگاه خودرو در سطح جهان را در بر می گیرد که شامل بیش از 800 هزار دستگاه پریوس و پریوس V در ایالات متحده است. مشکل پریوس های فراخوان شده مربوط به یک باگ نرم افزاری است که باعث می شود این خودروهای هایبرید به جای اینکه وارد حالت خرابی امن شوند، ناگهان موتور آنها از کار بیفتد. علاوه بر این، مدتی پیش در همین هفته تویوتا 168 هزار دستگاه خودرو را به خاطر مشکل در برنامه ریزی یونیت کنترل ایربگ فراخوان کرد.

تویوتا C-HR

تویوتا C-HR


کابین تویوتا C-HR

کابین تویوتا C-HR

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/7/29
اونجا هر مشکلی پیش بیاد فراخوان میزنن!
اینجا هم هر مشکلی پیش بیاد...پیش فروش میذارن!!!
1397/7/29
ایول به پراید خودم که هیچ فراخوانی نداره
1397/7/29
این هم خودرو ژاپنی