موضوعات داغ

برای خرید محصولات کیا چه باید کرد؟

عکس مطلب اول
هیوندای بعد از موفقیت‌های بسیاری که در زمینه خودروسازی کسب کرده بود، به فکر گسترش خود افتاد. کیاموتورز یکی از اولین زیرمجموعه‌های شرکت کره‌ای هیوندای بود که البته دیگر نمی‌توان آن را زیرمجموعه دانست. سال 2013 کیاموتورز کره‌ای دومین خودروساز برتر و بزرگ در این کشور انتخاب شد. با این حال هیوندای، همچنان بزرگ‌ترین سهام‌دار این کمپانی به حساب می‌آید. کیاموتورز حالا در آمریکا و اروپا بیشترین نمایندگی را دارد. در ایالات متحده، محصولات کامل آن از طریق 640 نمایندگی مجاز کیا خرید و فروش می‌شود. کیاموتورز در اروپا کار خود را با مینی پراید کیا آغاز کرد، در سال 1991. هم‌اکنون، کیاموتورز در اروپا آنقدر به وفور یافت می‌شود که همه آن را خودروی بومی می‌دانند. ایران اما وضعیتی دیگر دارد. اطلس موتور تنها نمایندگی این کمپانی است که خرید کیا عمدتا توسط این شرکت صورت می‌گیرد( البته اگر از خودروهای قاچاقی، یا آن‌هایی که مستقیما از کره جنوبی وارد می‌شوند، چشم‌پوشی کنیم.)
گروه خودروسازی کیاموتورز، از سال 1386 و در طی قراردادی پرسروصدا با اطلس خودرو، خود را به بازار وسایل حمل و نقل در ایران معرفی کرد. اطلس موتور با تیمی اجرایی و قوی، توانست در طول 10 سال، خودروهای کیا موجود در بازار ایران را به 15 عدد برساند. این شرکت اما در دستور کار خود، وعده روزی را می‌دهد که محصولات کیاموتورز با قیمتی کمتر و در تعدادی بیشتر در بازار خرید و فروش شود.

برای خرید محصولات کیا چه باید کرد؟
در گذشته‌های نه چندان دور کسانی که به دنبال خرید کیا صفر کیلومتر بودند، تنها باید از طریق سایت اطلس موتور اقدام می‌کردند و اگر هم در جست‌و‌جوی کیای کارکرده بودند، راهی جز رجوع به دلال نداشتند. کسب اطلاع از قیمت‌ها، مقایسه انواع مدل‌ها با هزینه‌های گوناگون که امری سخت و حتی غیرممکن بود. اما سایت دیوار در خرید و فروش آنلاین تحولی عظیم ایجاد کرد. حالا شما می‌توانید بدون ذره‌ای جنب‌و‌جوش عبارت «خرید کیا» را در این سایت تایپ کنید و با مدل‌های مختلف آن آشنا شوید. می‌توانید آپشن‌های خودرو را به صورت دقیق مطالعه کنید، با فروشنده قرار ملاقات بگذارید و بدون صرف یک ریال هزینه اضافی، خودروی مورد نظر را تست کنید و با آن به همراه صاحب اتوموبیل، گشتی در خیابان بزنید. به عنوان مثال در این سایت، سورنتو 2014 با 55 هزار کیلومتر کارکرد، 420 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این در حالی است که مقدار کمی بیشتر از این پول، یعنی 480 میلیون تومان در سایت دیوار سورنتو 2017 با 200 هزار کیومتر کارکرد و به همراه گارانتی دو ساله، شیب سنج، دوربین، رادار، کروز و ...آگهی شده است. در مورد دیگری، سورنتو 2017 در حد نو با 18 هزار کیلومتر کارکرد، 640 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.
کیا جزو معدود کمپانی‌های خودروسازی در جهان است که برای تمامی اقشار، گزینه‌ای برای ارائه دارد و تمرکز خود را بر روی طراحی و تولید خودورهای گران‌قیمت نگذاشته است. شاید به همین دلیل باشد که آگهی‌های خرید کیا در سایت دیوار، تمامی ندارد! حتی در این سایت می‌توانید به عرضه‌کنندگان قطعات کیاموتورز دسترسی پیدا کنید و از این نظر باز هم برای هزینه نگهداری خودروی خود صرفه‌جویی داشته باشید. این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/7/24
سلام، برای خرید کیا تو ایران باید میلیاردر باشی که نیستیم، اگه پولدار شدیم، نیازی به سایت دیوار هم نیست، راه خریدش رو پیدا میکنیم :)))))
1397/7/24
برای خرید محصولات کیا کافیست 250 سال کار کنید! باشد که نوادگان ما بتونن بخرن!