موضوعات داغ

سومین گردهمایی کانون هواداران ایکس 33 برگزار شد

عکس مطلب اول
روز جمعه 27 مهرماه، جمعی از مالکان و دوست داران ام وی ام ایکس 33، به دعوت کانون هواداران این خودرو در قسمتی از بزرگراه شهید بابایی در تهران، گردهمایی خود را برگزار کردند. در این گردهمایی که هدف آن جمع کردن تعدادی از مالکان نسل های مختلف این خودرو بود، نمونه هایی از نسل دوم و نسل سوم یا فعلی این خودرو حضور داشتند. با وجود تعداد نسبتا زیاد نسل های مختلف این خودرو در سطح شهر تهران و کشورمان، می توان گفت استقبال نسبتا سردی از این رویداد صورت گرفته بود، چرا که تنها یک خودرو از نسل دوم در این مراسم حاضر بود و باقی خودروها از نسل سوم بودند.
بر خلاف این گردهمایی نه چندان شلوغ، ام وی ام ایکس 33 در بازار کشورمان خودروی موفقی بوده است. نخستین نسل این خودرو در اواخر دهه هشتاد خورشیدی به بازار کشورمان عرضه شدند و به واسطه سبک متفاوت بدنه با دیگر خودروهای هم قیمت، قیمت مناسب و ویژگی های فنی راضی کننده به گزینه بسیاری از خانواده ها تبدیل شدند. این خودرو در نسل اول از چهره ای نه چندان جذاب و نقصان های فنی بسیاری رنج می برد، که به تدریج در ارایه نسل دوم و نسل سوم این خودرو برطرف شدند. نسل دوم این خودرو در سال 93 و با نام X33 FL توسط مدیران خودرو به بازار معرفی شد که حروف FL، کوتاه شده کلمه فیس لیفت هستند.
نسل سوم این خودرو که با نام ام وی ام X33S در بازار کشورمان عرضه می شود، نمونه بارزی از توانایی چینی ها در انطباق خودروسازی خودشان با سرعت رشد تکنولوژی جهانی است. امری که محصولات داخلی در رسیدن به آن ناتوان بوده اند. تمامی نسل های مختلف این خودرو از یک موتور دو لیتری بهره می برند که در آخرین بروز رسانی و در آخرین نسل، قادر به تولید 139 اسب بخار قدرت و 182 نیوتون متر گشتاور است. از جمله مهم ترین مزایای ام وی ام X33 ، باید به دید وسیع راننده نسبت به اطراف، فضای صندوق بزرگ و آپشن های رفاهی متعدد اشاره کرد. نزدیک ترین رقیب این خودرو در بازار، لیفان X60 است که نسبت به X33 فضای کابین بزرگتری دارد، هر چند فضای صندوق آن کوچکتر بوده و ضرایب دنده آن محدود تر هستند. در ادامه می توانید تصاویر این گردهمایی را مشاهده نمایید:

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/7/29
با سلام و‌تشکر از پوشش خبری سومیم گردهمایی کانون هواداران بنده به عنوان مدیر این کانون مواردی را اطلاع رسانی می کنم ۱- این گردهمایی بر خلاف گردهمایی های قبلی مستقل از شرکت مدیران خودروانجام شد واین شرکت در اطلاع رسانی به مشتریانش برای حضور هیچ اقدامی نکرد وحتی نماینده ای از شرکت حضور نداشت .
۲- متاسفانه اطلاع رسانی فقط در اینستاگرام و‌تلگرام بود که بر خلاف دفعات قبل دوستان رسانه ای نیز خبر را پوشش ندادن که ترغیب بشوند دوستان برای حضور
۳- یک نکته جالبی که در بین این خودرو ها به چشم میخورد وجود یک دستگاه x33s بود که ضمن طی بیشتر از 135000 بجز یک بار تعویض لنت هیچ مشکلی نداشته و به نمایندگی برای هیچ ایرادی مراجعه نکرده است
1397/7/29
ضمن تشکر از عزیزان مجله خودرو بانک ودوستان عزیز مهندس زندیه ومهندس برکتی که این همایش را برگذار نموده اند