موضوعات داغ

افزایش حدود یکصد میلیونی قیمت پیکاپ آمیکو آسنا رسما ابلاغ شد

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت آمیکو اخیرا قیمت جدید پیکاپ آسنا خود را اعلام کرد. بر این اساس این خودرو با قیمت جدید 247 میلیون تومان به دست مشتریان خواهد رسید.
پیش از این مدل های دوکابین این پیکاب با قیمت 217 میلیون تومان و مدل های تک کابین آن با قیمت 145 میلیون تومان به دست مشتریان می رسیدند.
در بازار آزاد نیز نمونه های صفر کیلومتر کارکرد، سفید رنگ و دوکابین این خودرو با قیمتی در حدود 290 میلیون تومان به فروش گذاشته شده اند.
در ادامه هم بد نیست بدانید که این خودروی پیکاپ دوکابین در طول کلی 556 سانتی متر، عرض 184 سانتی متر و همچنین با ارتفاع 184 سانتی متر ساخته شده است که از این ابعاد و اندازه، یک فضای بار 182 سانتی متر در طول، عرض 152 سانتی متر با ارتفاع 52 سانتی متر بدست آمده است که نیروی محرک خود را از پیشرانه محصولات میتسوبیشی تامین می‌کند.
به عبارتی دقیق‌تر می‌توان گفت که در زیر کاپوت این خودرو از یک پیشرانه 2.4 لیتری چهار سیلندر دوگانه سوز "بنزینی-گاز طبیعی فشرده" استفاده شده است که با مصرف سوخت 10.7 لیتری به صورت ترکیبی، قادر به تولید 143 اسب بخار قدرت خواهد بود که توسط یک جعبه دنده شش سرعته دریافت شده و به سمت رینگ‌های آلومینیومی خودرو ارسال می‌شود.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/7/30
گل بود! و به سبزه! نیز آراسته شد....
1397/7/30
به عقل کسی که میخره باس شک کرد
1397/7/30
کی به کیه،خر تو خر دیگه،عشقی قیمت ميذارن،مسولین دلسوز هم که فقط نگاه می کنن و ميگن مردم تحمل کنید،تا جیب های ما پر بشه!!!
1397/7/30
از دور دل میبرد و از نزدیک زهره
1397/7/30
خجالت اوره, در کمتر از سه ماه بیشتر از هشتاد و پنج میلیون افزایش قیمت داشته و نسبت به یکسال پیش حدود صدو سی میلیون. ترامپ اینجاست کنار خودمون, مدیران خودمون, اونی که تو امریکاست سایه اینهاست.
1397/8/5
همه اجناس ده برابر شده، فقط این آشغال خودروهای بنجل تو چشم ملت هست،عجیب تر اینکه گرونی اجناس شده روزانه یعنی امروز ی جنسی رو می خری دو روز بعد باز هم اضافه قیمت داشته، یاد مناظرات افتادم، یک کلاهبرداری بود که میگفت مردم یادتون هست بازار ثبات نداشت ؟قیمت اجناس هفته ی بالا میرفت؟حالا تو دولت خودشون روزانه میره بالا، تا کجا این صبر ملت تموم بشه و فوران کنه خدا میدونه؟
1397/8/1
دویست و پنجاه میلیون واسه یه وانت چینی ایرانی! بشین تا بخریم :)