موضوعات داغ

مدیرعامل ستاد معاینه فنی: به‌دنبال حکم دادستانی برای ورود به پارکینگ خودروسازها

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
گفته می شود که شهرداری تهران به دنبال ورود به پارکینگ شرکت‌های بزرگ خودروساز برای کنترل میزان آلایندگی سرویس کارکنان آن هاست.
به نقل از همشهری، مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهرداری تهران ضمن تایید این خبر که از ورود اکیپ آزمون آلایندگی شهرداری و پلیس به توقفگاه سرویس کارکنان دو شرکت خودروسازی ایران خودرو و سایپا جلوگیری شده، توضیح داد: براساس بخشنامه استاندار تهران، کلیه اتوبوس‌های سرویس کارکنان کارخانجات، اداره‌ها و ... موظف به گرفتن معاینه فنی هستند.
نواب حسینی‌منش گفت که برخی از خودروسازان و شرکت ها و کارخانجات تولیدکننده صنف های مختلف از ورود تیم های معاینه فنی به پارکینگ هایشان جلوگیری می کنند. به همین منظور ما به دنبال آنیم که برای ورود به این پارکینگ ها هماهنگی لازم با دادستان را انجام داده و مجوز های لازم را دریافت کنیم. براساس هماهنگی های صورت گرفته با دادستانی ناحیه 37 تهران و با حضور معاون مربوطه به داخل حیاط و پارکینگ کارخانجات تولیدی مختلف می رویم تا آلایندگی سرویس‌های آن ها را کنترل کنیم.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهرداری تهران گفت: هیچ گونه اغماضی در این رابطه صورت نخواهد پذیرفت. با توجه به اینکه بیشترین آمار سرویس کارکنان متعلق به دو شرکت خودرو سازی ایران خودرو و سایپا است سرویس های کارکنان این دو شرکت باید آلایندگی قابل قبولی داشته باشند. عمده این اتوبوس‌ها در داخل محوطه هستند که اجازه ورود داده نشده‌است،‌ حتی یک شبانه روز تیم‌های معاینه فنی، پشت در این کارخانه ماندند و هر اتوبوسی که از محوطه خارج می‌شد را چک می‌کردند اما نمی‌توان همه اتوبوس‌ها را با این روش کنترل کرد، چراکه شنیده‌ایم اتوبوس‌های 302 در داخل محوطه کارخانه فعال هستند!

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/8/1
هر هر میترسن بعنوان محتکر لو برن کاری نداره یه پهباد بفرستین فیلم بگیره