موضوعات داغ

نگاهی به نسخه‌ تولید محدود رنو ساندرو استپ وی

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
داچیا در ماه جولای از طراحان جوان خواست تا ایده های خود برای بهبود نمای ظاهری مدل ساندرو استپ وی را که یک خودروی هاچ بک با ارتفاع افزایش پیدا کرده است ارایه کنند. از بین ایده های ارایه شده سه مدل نهایی شده و در نمایشگاه خودروی پاریس در دوم اکتبر به نمایش درآمدند. داچیا این سه محصول را به نظرسنجی عمومی گذاشت و قرار شد تا محصولی که بیشتری رای را بیاورد در تیراژ محدود به تولید برسد.
این رای گیری به صورت آنلاین برگزار شد و بیش از 100 هزار نفر در آن شرکت کردند. در نهایت طرحی که Escape نام داشت با داشتن حدود 38 هزار رای توانست برنده این رقابت شود. طراحی این خودرو فلورا جیمز است و به زودی طرح خود را در خیابان ها خواهد دید. داچیا قرار است مدل ساندرو استپ وی Escape را به تعداد محدود 400 دستگاه تولید کند و تا پایان سال 2019 این خودروها در بازار فرانسه عرشه خواهند شد.

ساندرو استپ وی

ساندرو استپ وی

این خودرو که در نمایشگاه خودروی پاریس نیز در معرض نمایش عمومی بود دارای گرافیک های Escape روی کاپوت، سقف و ستون B است. از آنجایی که داچیا تصویری از داخل این مدل را منتشر نکرده است احتمالا تغییرات تنها به نمای بیرونی محدود هستند و نکته ی خاصی در طراحی داخلی وجود نداشته باشد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد