موضوعات داغ

مجلس پيگير كاهش تعرفه هيبريدي ها

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
یکی از اعضای کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه باید به جای خودروهای بنزینی از خودروهای هیبریدی استفاده کرد، گفت: در صورت تصویب نهایی طرح ساماندهی بازار خودرو، تعرفه واردات خودروهای هیبریدی پلکانی کاهش می یابد.
به نقل از تسنیم؛رامین نور قلی پور با اشاره به بررسی طرح ساماندهی بازار خودرو در کمیسیون صنایع مجلس، اظهارداشت: در صورت که سیاست گذاری مناسبی صورت پذیرد استفاده از خودروهای هیبریدی در کشور افزایش یافته و مورد توجه قرار خواهد گرفت.
وی افزود: باید در کنار تقویت تولید خودروهای باکیفیت در داخل، برای واردات خودروهای پاک سیاست‌های تشویقی به کار گیریم به این معنی که خودروهای هیبریدی با تعرفه پایین یا در نهایت با صفرشدن تعرفه های گمرکی وارد شوند که این مهم باید براساس سیاست‌های کشور اتخاذ گردد.
این عضو کمیسیون صنایع مجلس تصریح کرد: استفاده از خودروهای هیبریدی به جای خودروهای درون سوز به کاهش آلودگی هوا و کاهش مصرف سوخت های فسیلی بسیار کمک خواهد کرد.
قلی پور با بیان اینکه در طرح ساماندهی بازار خودرو سیاست های تشویقی برای استفاده از خودروهای هیبریدی به کار گرفته شده است، گفت: در این طرح سیاست های تشویقی به گونه ای پیش بینی شده که شاهد کاهش تدریجی تعرفه واردات خودرو به صورت پلکانی باشیم تا در نهایت بتوانیم این تعرفه را به صفر برسانیم.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/8/4
حناتون دیگه رنگی نداره آقایون.
اینقدر فقط حرف شنیدیم و عملی ندیدیم خسته شدیم.
الان اصلا بگو تعرفه واردات همه ی خودروها صفر شما قیمت دلار رو به جایی رسوندید که بابت کمری 30 تومنی 10 سال پیش و 200 تومنی 2 سال پیش اگر هم تعرفه صفر بشه الان باید 350 تومن بدیم.
وضع ما رو نگا تو رو خدا
1397/8/4
خیلی خوبه که به فکر پولدار ها هستن که اذیت نشن تو خرید ماشین های خوب ، احسنت ...
1397/8/4
نوش دارم بعد مرگ سهراب! عزیزم از خواب بیدار شو . الان اگه تعرفه رو صفر هم بکنی 90 درصد ملت نمی تونند بخرند. البته شاید شما نماینده ده درصد باقی مانده هستید.
1397/8/5
الو.... چه طوری...؟
میگما همین دیروز بود خودتون تعرفه ها رو بردید بالا...
حالت خوبه؟
حالا امشب بخواب
شاید فردا صبح عشقت کشید یه تصمیم دیگه بگیری...
می گم چه طوره بیاید یه بیمه ی دیگه هم اجباری کنید و از مردم پول بگیرید
تحت عنوان"بیمه شخص رابع" و بگید با این پول به خانواده هایی کمک میشه که یکی از اعضای خونوادش بر اثر آلودگی هوا فوت کرده.
خوبه ها...؟
نه؟