موضوعات داغ

آشنایی با مینی ون جدید ولادیمر پوتین؛ عظیم و متفاوت مانند روسیه

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
آروس، خودروساز لوکس روسی مینی ون لوکس جدیدی را معرفی کرده است. همانند محصول قبلی آروس یعنی مدل Senat و خودروی اس یو وی Komendant که در آینده به بازار خواهد آمد این مدل نیز دارای جلوپنجره ای بزرگ و ابعادی بزرگ است. این مینی ون، آرسنال نام دارد و روی پلتفرمی مشترک با دو محصول دیگر این خودروساز ساخته شده است. در مقایسه با مینی ون های فولکس واگن و مرسدس بنز، آرسنال دارای ابعاد بزرگ تری است و در زیر کاپوت نیز از موتور 4.4 لیتری هشت سیلندر استفاده می کند. این موتور از نوع هیبریدی است و مجموع قدرت آن به 598 اسب بخار می رسد. آرسنال به گیربکس 9 دنده اتوماتیک و سیستم چهارچرخ محرک نیز مجهز شده است.

آرسنال

آرسنال

فعلا تصویری از داخل آرسنال منتشر نشده است اما می تاون انتظار داشت که نمای داخلی آن همانند مدل های دیگر آروس باشد. در مدل سدان شاهد استفاده گسترده از چرم، چوب و تزیینات فلزی پولیش شده در داخل کابین بودیم. آرسنال همچنین به سیستم هایی مانند رادار نقطه کور، کروز کنترل هوشمند و ترمز خودکار اضطراری نیز تجهیز شده است.
آرسنال هنوز به طور رسمی رونمایی نشده است اما از آنجایی که این خودرو برای استفاده در کرملین در نظر گرفته شده ولادیمر پوتین در دیدار خود با رئیس جمهور مصر عبدالفتاح السیسی با آرسنال رانندگی کرد.
هر سه محصول آروس یعنی آرسنال، Senat و Komendant kh نام خود را از برج هایی در داخل کرملین گرفته اند. محصولات این خودروساز شامل خودروهای زرهی نظیر هستند و توسط سیاستمداران روسی مورد استفاده قرار می گیرند. این خودروساز برنامه دارد تا در آینده فروش خود را به 10 هزار دستگاه در سال برساند.
ولادیمر پوتین در حال حاضر از یک خودروی لیموزین Senat برای تردد استفاده می کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد