موضوعات داغ

افزایش شدید قیمت ام‌جی 360 در بازار

عکس مطلب اول
به نقل از سایت رسمی روزنامه دنیای خودرو، صنعت خودرو آذربایجان به عنوان یکی از گروه های صنعتی فعال در صنعت خودروسازی از جمله شرکت هایی است که در طی شش ماهه گذشته کمترین میزان افزایش و نوسان قیمت را بر روی خودروهای خود پیاده سازی کرده و به دنبال آن بوده که از حقوق مصرف کنندگان خود دفاع کند.
این گروه خودروسازی که مدتی است تولید و عرضه محصول ام‌جی 360 را برعهده داشته دیگر بخشنامه های فروش این خودرو را روی وب سایت رسمی خود ارائه نمی دهد و با این اوصاف به نظر می رسد که قیمت این محصول در بازار آزاد افزایش خواهد یافت.
برهمین اساس می‌توان گفت قیمت نسخه صفر کیلومتر ام‌جی360 اتوماتیک با موتور تنفس طبیعی در بازار حدود 138 تا 145میلیون‌تومان است. نسخه توربو این خودرو که مدتی است روی خط تولید این شرکت رفته، این روزها در بازار با قیمتی حدود 150 تا 163‌میلیون‌تومان خریدوفروش می‌شود.
حالا باید منتظر ماند و دید با توجه به سیاست های پیشین گروه صنعت خودرو آذربایجان این شرکت چه واکنشی در قبال فروش و افزایش قیمت این خودرو از خود نشان خواهد داد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/8/24
تو رنج قیمتی خودش بهترینه امیدوارم بازم ثبت نام داشته باشه
1397/8/25
وقتی قیمت ثبت نام توربوش ۸۸ تومان بود می خواستم ثبت نام کنم، ولی ترسیدم ثبت نام کنم، اینکه ندن‌ و اگر بدن خدمات و قطعات و نمایندگی نداشته باشه، حالا نمی دانم وضعیت این خودرو در بازار چه جوری است.
1397/8/25
الکی جو ندین این آشغال بدون خدمات رو هیشکی نمیخره ، کنار خونه ما یه نمایشگاه ( بنگاه دلالی ) دو تا از اینها رو گذاشته از 95 تومن 5 ماه پیش گذاشته تا الان هی گرون میکنه هیشکی هم نمیخره