موضوعات داغ

معرفی نخستین محصول از برند لوکس فاو؛ رقیبی برای محصولات ب ام و با موتور V6

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
مدتی می شود که فاو با تملک برند Hongqi که یک برند فعال در زمینه ساخت خودروهای تشریفاتی است، قصد ورود به بازار خودروهای لوکس را دارد تا اثرات کاهش فروش خود را کمرنگ کند. مسئولان این شرکت در جریان کنفرانسی که جمعه گذشته در چین برگزار شد، خبر از عرضه نخستین محصول با برند Hongqi را در سگمنت SUV برای مشتریان خاص خبر داد. مطابق برنامه ریزی ها، این محصول در سال 2019 به بازار عرضه خواهد شد. نخستین اتومبیل ساخت هونگکی به نام فلگ شیپ، در سال 1958 معرفی شد و فاو نیز کار خود را چند سال زودتر، در سال 1953 آغاز نمود.
نام این مدل هونگکی HS7 بوده و همانطور که گفتیم، یک شاسی بلند لوکس است. علاوه بر لوکس بودن، هونگکی HS7 نخستین شاسی بلند الکتریکی این شرکت برای عرضه بازار می باشد که پیش از این، در نمایشگاه خودرو پکن از آن رونمایی شده بود. این شرکت پس از سرمایه گذاری عظیمی که شرکت فاو در آن اعمال کرد، قصد دارد تا در آینده خودروهای تشریفاتی و خصوصی بسیاری را با پیشرانه الکتریکی روانه بازار کند.
دیگر پروژه این شرکت، به توسعه یک خودروی خودران کامل اختصاص دارد که با همکاری بایدو صورت می گیرد. این پروژه هم اکنون در حال طی مراحل پایانی توسعه است تا در سال 2019 به صورت رسمی معرفی شده و یکسال بعد، یعنی در سال 2020 برای عرضه به بازار آماده شود. تمامی خودروهای تشریفاتی این شرکت، در بخش خودروهای سبک قرار ندارند و مینی بوس Apolong نیز از دیگر تولیدات این شرکت است که بزودی در ده نقطه چین قابل عرضه به خریداران خواهد بود.
رئیس شرکت فاو، ژو لیپینگ، در مورد اهداف تعیین شده برای برند هونگکی می گوید: برنامه ریزی ما برای این برند رسیدن به میزان فروش صد هزار خودرو تا سال 2020، سیصد هزار خودرو تا سال 2025 و پانصد هزار خودرو تا سال 2035 است. مطابق برنامه ریزی، این برند باید تا سال 2025، هفده مدل جدید را به بازار معرفی کند که اکثر آن ها خودروهایی تمام الکتریکی خواهند بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد