موضوعات داغ

درگ غیرقانونی فورد موستانگ و مرسدس AMG A45 در خیابان های سئول + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان در خارج از کشور، نظیر کشورهای آمریکای شمالی یا آسیای شرقی، هنگامی در حال تحصیل هستند یا پس از فارغ التحصیلی، نخستین خودروی خود را تهیه می کنند که معمولا یکی از خودروهای عضلانی آمریکایی است و در بین این خودروهای عضلانی، فورد موستانگ جز شناخته شده ترین ها به حساب می آید. در اختیار داشتن یک موستانگ، هر چقدر هم که قدیمی و خسته و سالخورده باشد، برای بسیاری از افراد جوان یک نماد از قدرت و جذابیت محسوب می شود.
ویدیویی که در ادامه مشاهده می کنید، کاملا ترسناک است و هیچ رقابتی ارزش تحمل این میزان ترس و فشار را ندارد. فورد موستانگ در خیابان ها سئول با سرعت حرکت کرده و راننده چند چراغ قرمز را رد می کند. در تقاطع های مختلف، موستانگ که قصد دارد برنده از رقابت با مرسدس AMG A45 بیرون بیاید، چراغ قرمزهای مختلفی را رد می کند و با دقت از کنار عابران پیاده رد می شود تا به آنها برخورد نکند. اتوبوس های بسیاری در مسیر هستند که راننده نهایت تلاش خود را برای جلوگیری از برخورد به آنها انجام میدهد.
درست در هنگامی که راننده با نهایت سرعت در خیابان حرکت می کند، یک موتور سیکلت در جلوی او ظاهر می شود و راننده مجبور می شود تا به شدت ترمز بگیرد، موضوعی که موجب از دست رفتن کنترل خودرو می شود. در ادامه راننده به چند مانع جدا کننده مسیر برخورد می کند که موجب می شود تا موستانگ به دور خود بچرخد و در نهایت وارد پیاده رو شود. خوشبختانه هیچکس در این تصادف آسیب ندید و تنها خساراتی به خودرو وارد شد که با صافکاری قابل ترمیم است.
در این مسابقه خیابانی، هر دو خودروی موستانگ و مرسدس AMG A45 تا حدود 177 کیلومتر بر ساعت سرعت گرفتند. بخشی از شهر سئول که این درگ در آن صورت گرفت، محدودیت سرعت شصت کیلومتر در ساعت را داشت و کار این دو راننده بسیار خطرناک بود. انجام چنین مسابقاتی، آن هم با خودروهای دهه هشتادی وطنی و در مسیرهای پر از ایراد کشورمان، کاری به شدت خطرناک و مرگ آفرین است.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/9/10
90 درصد ماشیناشو کره ایه...!
فکر می کنم حمایت از کالای داخلی رو از ما یاد گرفتن!!!
نشون میده که بر خلاف چیزی که فکر میکنیم مردمان با فرهنگ و شعوری هستیم!!!
مدیونید اگه فکر کنین دارم مزاح میکنم!!!
1397/9/11
این کجاش درگ بود؟!!!
این که تنهایی رفت...
1397/9/11
چه خیابونای پهن و خلوتی، و چقدر اتوبوس توی مسیر!
1397/9/11
بنز کجا بود؟ این که داره تنها میره آخرش که میچرخه هم اثری از بنز نیست پشتش