موضوعات داغ

جان مردم ارزشی ندارد؛ وقتی پلیس راه هم از وضعیت جاده ها انتقاد می کند

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
اواخر هفته گذشته بود که خبر فوت مدیر عامل و معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی کشور به دلیل تصادف با یک تانکر تریلی حمل سوخت در بریدگی ورودی غربی گرگان منتشر شد.
بنا به گفته مسئولین علت این حادثه دلخراش عدم رعایت حق تقدم راننده سواری هنگام دور زدن، عدم توجه به جلو راننده تریلری و قصور مسئولان راه برای احداث دوربرگردان ایمن عنوان شده است.
در همین راستا فرمانده پلیس راه از وضعیت ناایمن محور محل تصادف به شدت انتقاد کرده و عنوان کرد که ما بارها برای رفع این نقض تذکر داده ایم اما تاکنون کسی توجه نکرده است.
گفته می شود این محور ۲۴ بریدگی ناایمن دارد که دور برگردان به حساب نمی آید ولی عملا به همین منظور استفاده می شود.
فرمانده پلیس راه در مصاحبه با خبرگزاری ها ادعا کرد که پلیس راه بارها مکاتبه کرده است که این دوربرگردان ها، غیراستاندارد است و در واقع بریدگی است نه دوربرگردان و احتیاج به رفع نقض و ایمن سازی دارد.
بر اساس آمار های رسیده تنها در سال ۹۶، در این محور ۱۰ نفر کشته و حدود ۱۴۹ نفر در شدیدا مجروح شده اند. همچنین در ۷ ماهه سال ۹۷ نیز ۸ تن کشته و ۹۱ نفر مجروح شدید شده‌اند.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/8/28
در شرایطی که فساد سر تا پای سیستم رو فرا گرفته و عقب ماندگی کاملا مشهوده و مملکت به سرعت در حال پسرفت همه جانبه هست مطرح کردن مسائلی مثل اهمیت جان مردم خیلی ساده لوحانه هست
1397/8/28
سالهاست مردم ايران از بي ارزش ترين مردم دنيا هستن.
كلا نظر مسئولين در مورد مردم اينه:
چندتا... كمتر بهتر
البته حق مون هم هست
1397/8/28
سلام و خسته نباشيد . راستش من اين اتفاق ناگوار را به تمام بازماندگان تسليت ميگم ولي تو كليپهايه اينستاگرام وقتي اشكهايه شريعتمداري وزير صنعتو تو بيمارستان ديدم خيلي خوشحال شدم و ارزو دارم داغ تمام خاموادشو به بدترين شكل ممكن تجربه كنه الان ماشينهايه مردم مونده تو گمرك و تكميل وجه هم كردن و فقط بخاطر بي سوادي و بي لياقتي اشخاصي مثل اون مردم دارن حرس ميخورن . خيلي ممنون از سايت خوبتون
1397/8/28
حالا که یک نفر از مسئولین در جاده کشته شده است به تکاپو افتاده اید
اما ده ها هزار نفر تلفات جاده ای در سال که گریبان مردم را می گیرد
کوچکترین واکنشی از شما در بر ندارد!!
1397/8/28
من تابستان امسال از مشهد بسمت شمال حرکت کردم و در مسیر یک شب گرگان توقف کردم.باید عرض کنم رانندگی در این شهر خیلی پر شتاب و بی احتیاط بود و در همان یکشب دو سه بار رانندگان از روبرو نزدیک بود باعث تصادف شوند.