موضوعات داغ

معجزه دوام و جلب اعتماد؛ نتایج جستجوی برندهای خودروسازی در جهان

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی بیمه‌ی Veygo آماری از از میزان جستجوی برندهای خودرویی در گوگل منتشر کرده است که نشان می دهد برندهای آسیایی بیشترین میزان جستجو توسط کاربران اینترنت را به خود اختصاص داده اند.
برندی که از همه بیشتر در گوگل جستجو شده است تویوتا است و در 57 کشور از 171 کشور مورد بررسی Veygo در صدر جستجوها قرار داشته. ماهانه 7.8 میلیون جستجو برای نام تویوتا انجام می شود که این اعداد برای هوندا 7 میلیون و برای فورد 6.4 میلیون هستند.
تویوتا در کشورهایی مانند آمریکا، کانادا، استرالیا، نیوزیلند، آفریقای جنوبی، فنلاند و فیلیپین در صدر جستجوهای گوگل قرار دارد. پس از تویوتا، بی ام و در رده دوم قرار گرفته و در 25 کشور بیشترین جستجو را دارد و در مقام سوم نیز مرسدس بنز با 23 کشور قرار دارد. لامبورگینی نیز توانسته سرانجام خود را در این لیست قرار دهد و در 12 کشور از جمله ونزوئلا در صدر جستجوها قرار دارد. تسلا نیز در 7 کشور شامل هنگ کنگ، نروژ و هلند بیشترین جستجو را دارد.
کمترین جستجو بین برندها را نیز پاگانی دارد و کرایسلر و آکورا نیز آمار بسیار کمی را به خود اختصاص داده اند. اگر به نقشه ی بالا نگاه کنید مشاهده خواهید کرد که تویوتا تا چه اندازه محبوبیت دارد.

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/9/2
آمار ماداگاسکار و جزایر دورافتاده اقیانوس آرام موجوده ولی ایران و سودان جنوبی معلوم نیست....خدایا....چرا من تو ازبکستان یا ترکمنستان به دنیا نیومدم
1397/9/2
ایران جز قطب شمال و جنوبه هیچ برندی روش نیست
1397/9/3
الان میشه به آمارهای بدبختانه و ... مثل آمار سایت های خاک برسری که ایران رو در صدر قرار میدن شک کرد!!
1397/9/3
من الان یک نظر نوشتم اما بعد از اینکه سوابق خودرو بانک در درج نظرات مخالف را در نظر گرفتم به سرعت نظر خود را پاک نمودم!!!مثلاً اگر نظر من این باشد که( آیا در یک کشور دارای دموکراسی است مردم می توانند انتخاب کنند که از تولید داخل حمایت کنند یا نه؟ )آیا این نظر درج می شود و در صورت درج شدن آیا مخاطبانی نمی آیند بگویند که( اگه دوست نداری گم شو از ایران بیرون)؟!!!
اصولا معیار پذیرش پیام در این وبسایت چیست؟
و آیا خواسته ی من برای سوار شدن به خودروی ایمن تا چه حدی باید باشد که مزدور سعودی یا عاشق امریکا و غرب لیبرال به حساب نیایم؟؟
اینگونه که از عکس فوق بر می آید این است که ظاهراً مردم امریکا به خرید خودرو های ژاپنی تمایل زیادی دارند و این تمایل طی یک دوره ی زمانی نزدیک به پنجاه ساله باعث از بین رفتن بسیاری از خودروسازان داخلی این کشور شده است؛به نظر شما این فروپاشی نشان از بیمایگی دولت است یا نشان از یک نظام رقابتی پیشرفته دارد که حالا باعث حضور برند های موفقی مانند شورلت و جنرال موتور در این کشور هستیم؟
1397/9/3
تویوتا پیر اینکاره فکر کردید شوخیه
1397/9/3
فقط ایران و سودان و داخل آدم حساب نکردن...
1397/9/3
ایران چی؟
یعنی خوشم میاد از صحنه ی جهانی حذف(طرد) شده ایم!
1397/9/3
یا خداااااااااا چه سایت عوض شده من بلد نیستم باش کار کنم بابا یه روز نبودیما قیامت کردید:)