موضوعات داغ

طوفان زامیاد در بازار؛ قیمت تازه نیسان وانت پادرا و ریچ اعلام شد + جدول

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی زامیاد از زیر مجموعه های سایپا در جدیدترین اطلاعیه و بخشنامه رسمی خود، قیمت جدید خودروهای وانت و پیکاپ تولید شده توسط خود و پارس خودرو را اعلام کرده است که با افزایش قیمت چشمگیری همراه بوده و از این پس با قیمت های جدید به مشتریان عرضه خواهد شد.
طبق بخشنامه رسمی سایپا، اول از همه وانت زامیاد در مدل های معمولی و دوگانه سوز دیده می شود که نسخه معمولی اتومبیل برچسب قیمت 52 میلیون و 900 هزار تومانی دریافت کرده است و این درحالیست که پیش از این مشتریان می توانستند با قیمت 37 میلیون و 628 هزار تومانی نسبت به خرید این اتومبیل اقدام کنند. در طرف دیگر ماجرا هم مدل دوگانه سوز وانت زامیاد دیده می شود که قیمت قبل آن معادل 41 میلیون و 448 هزار تومان بوده است، اما حالا این خودرو به قیمت 55 میلیون و 900 هزار تومان عرضه خواهد شد.
علاوه بر این، دو خودروی "وانت پادرا" و همچنین خودروی "پیکاپ ریج" هم دیده می شوند که برای وانت پادرا قیمت 62 میلیون و 100 هزار تومانی تعیین شده است، اما خودروی "پیکاپ ریج" یک جهش قابل توجه قیمت داشته و از 76 میلیون و 457 هزار تومان به قیمت جدید 129 میلیون و 900 هزار تومان پرش داشته است.

قیمت جدید محصولات سایپا

قیمت جدید محصولات سایپا

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/9/3
بي شرفا با چه رويي مياين همچين قيمتايي رو ميزنين مگه درامد مردم تغيير كرده كه يه شبه دوبرابر ميكنين همه چيو
1400/8/6
کجاش درسته که خودروسازیش باشه
1397/9/3
صنعت تولید خودرو
زالوی صنعت کشور
این صنعت هیچ گاه نتوانست بین مردم برادری خود را اثبات کند و خودرویی با کیفیت بدست مصرف کننده برساند متاسفانه مدیران این صنعت فقط به خالی کردن جیب مصرف کنندگان چشم دوخته اند
خدا ازشون نگذره
1397/9/4
فقط تبریک به مردم همیشه در صحنه که از فردا دوباره میرن جلو نمایندگی ها برا خرید صف می کشند،درود به شما که از سواری دادن خسته نمیشید!!!!
1397/10/2
سلام خدمت هموطنان گرامی.
قیمت آهن در بازار حدود ۸۰ تا ۹۰درصد و بعضا ۱۰۰درصد کاهش پیدا کرده به طور .قیمت الومینیوم و مس و بعضی دیگر از فلز های مصرفی در خودرو نیز به همین ترتیب کاهش پیدا کرده.
واقعا جایه سواله ک چرا قیمت های خودرو به این نسبت کاهش پیدا نکرده.بهانه های قبلی بالا رفتن دلار و در پی ان مواد اولیه بود.الانکه هم دلار هم مواد خام اولیه پایین اومده چه دلیل قانع کننده ای واسه پایین نیومدن قیمت ها هست.یه مرد از مسئولین پیدا بشه جوابگو باشه.همش فقط میتونن سر مردم بدبخت برنامه پیدا کنن و با پایین اومدن قیمت سریع به مغازه ها برن و تند و تند جریمه کنن.چرا نظرات رو این سازمان ها نیست و کسی هم صداش در نمیاد.بنظرتون تقصیر خودمونه یا مسئولین.
1398/1/11
باسلام خدمت شما مدیریت محترم وانت نیسان اینجانب باتوجه به تحقیقات زیاد وتردد درجاده ها پی به چپ شدن زود هنگام نیسان وانت بردم که علت اصلی چپ شدن آن قوی بودن بیش از حد فنر لاله ای چرخهای جلو هست چون موقع برخورد لاستیک جلو با کوچکترین دست انداز چرخ جلو حدود 4سانت از آسفالت فاصله گرفته وچون دراین هنگام که راننده پدال ترمز رافشار می‌دهد چرخهای جلو سرگردان شده وباعث عدم تعادل ماشین شده. منجر به چپ شدن ماشین می شود باتشکر