موضوعات داغ

بایک X25 دیارخودرو با پلاک ملی در تهران دیده شد + عکس

عکس مطلب اول
امروز در تهران بایک X25 با پلاک ملی دیده شده که در بالا عکس آن توسط خودروبانک گرفته شده است. بایک تا به امروز بدون سر و صدا کار خود را در دیار خودرو رو به جلو برده و با مشاهده این خودرو با پلاک ملی، می توان حدس زد که نمونه های تولیدی این خودرو آماده شده اند و این خودروی مشاهده شده نمونه آزمایشی خط تولید است.

بایک X25

بایک X25

بایک X25 در حقیقت مدل جدیدی از بایک سابرینا است که چند سال پیش حضور ناموفقی در بازار ایران داشت. اما حال بایک به نظر می رسد قصد دارد تا با قدرت بیشتری مجدداً شانس خود را برای حضور در بازار ایران امتحان کند.
بایک X25 در نمایشگاه خودرو تهران سال گذشته نیز حضور داشت و در زیر می توانید عکس های این خودرو را بصورت کامل تری مشاهده کنید. بایک X25 به یک پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی مجهز شده و می تواند حداکثر 115 اسب بخار و 149 نیوتن متر را تولید کند. طبق گفته شرکت بایک در نمایشگاه خودرو تهران، این خودرو با گیربکس دستی و اتوماتیک عرضه خواهد شد اما مشخص نیست کدام مدل در وهله اول وارد بازار می شود.

بایک X25 دیارخودرو

بایک X25 دیارخودرو

بایک X25 در بازار ایران رقبای سرسختی همچون ام وی ام X33، چانگان CS35 و یا رنو ساندرو استپ وی را دارد و با قیمتی در حدود 120 الی 150 میلیون تومان عرضه خواهد شد.
با توجه به شرایط کنونی بایک و رقبای آن در بازار، قطعاً این خودرو احتیاج به تبلیغات گسترده و شرایط فروش جذابی دارد تا بتوانید در این بازار سخت موفق باشد.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/9/2
سلام خدمت شما دوست عزیز.
در صورت امکان یک مطلب درمورد نحوه تقویت کردن موتور پاترول بزارید .تعویض موتور مناسب هست یا اضافه کردن توربو یا ....
چون شتاب خیلی کمی داره ی راهی که بشه شتاب رو بهتر کرد که هم تو جاده مناسب بشه هم آفرود.
ممنون.
1397/9/2
بنظرم رقیب ایکس ۲۲ هست چون تقریبا هم اندازه و آپشنای شبیه و قیمت یکسانی دارن . رنو ساندرو رقیب ۲۰۶ یا اچ سی کراس یا ام وی ام ۳۱۵ هست . نه این کراس اوور ها . ساندرو تو سگمنت هاچ بکه
1397/9/2
این اسباب بازیای زشت و بدترکیب رو از کجای چین پیدا میکنن و میارن؟ نمای عقب که در یک کلام افتضاح محضه. حتی طراح نابغه ش نمیدونسته که اون قطعه نقره ای رنگ پایین سپر عقب رو برای پوشش دادن فضای اطراف اگزوز بکار میبرن. طرف اگزوز رو پایین اون قطع گذاشته! پس فلسفه اون قطعه چی بوده؟
1397/9/2
عزیزم اون مثلا آلفارومئو هست که میگن با پلاک ملی دیده شد ما هم کف کنیم!!!
آخه نه این آشغال !!!!
چه فکری کردی !!
1397/9/2
توی عکس دوم بچه های کم سن و سال میریزن توی نمایشگاه و بدون رعایت نوبت میپرن توی ماشینا. حالا حالاهام بیرون بیا نیستن. دلم میخواد یکی بزنم پس کله شون. خخخخخخ