موضوعات داغ

ام جی 360؛ خودرویی قابل اعتماد و جذاب

عکس مطلب اول
گروه خودروسازی ام جی در سال 1924 در انگلستان تاسیس شد، درست در قلب تپنده تولیدکننده‌های خودروهای اسپرت. از همین رو این کمپانی هم بر آن شد اسپرت‌های هیجان‌انگیزی به بازار بیاورد. کروک دو سرنشینه ام جی که جزو اولین محصولات این شرکت بود، ماشین‌بازها را دیوانه کرد. رخ آن به قدری جذاب بود که دیگر اسپرت‌های آمریکایی و اروپایی پیش آن کم آوردند. این، شروع خوبی برای کمپانی ام جی انگلستانی بود. مالکیت ام جی اما همینطور دست به دست چرخید، مشهورترین مالک آن از سال 1994 تا 2000 بی ام و بود. بعد از مدتی‌ هم چینی‌ها دست به کار شدند و سهام آن را خریدند. با این وجود ام جی هنوز اصالت خود را حفظ کرده و کار، همچنان کار انگلیسی‌هاست. یعنی کلیه محصولات دنده‌ای و اتوماتیک ابتدا باید به تایید بریتانیایی‌ها برسد، سپس به بازار روانه شود.
خرید ام جی دنده‌ای یا اتوماتیک 8 سالی می‌شود که در ایران امکان‌پذیر شده است و نمونه‌های فراوانی از آن در سایت دیوار دیده می‌شود.
ام‌ جی‌های موجود در بازار ایران زیاد نیستند و همین مسئله، آن‌ها را پیش چشم بینندگان بسیار خاص جلوه می‌کند. پیش‌تر گفتیم ام جی مانند تمام خودروسازان بزرگ دنیا هم خودروهای دنده‌ای تولید می‌کند، هم خودروهای اتوماتیک. اما مدل دنده‌ای آن کم کم در حال حذف شدن از صحنه است. با این وجود ام جی 360 در دو نسخه دند‌ه‌ای و اتوماتیک در بازار ایران معامله می‌شود. البته مدل اتومات آن هم یک نوع معمولی دارد، هم یک نوع توربو.
360 در سال 2016 با مهر تایید انگلیسی‌ها در چین و مدتی بعد ایران رونمایی شد. این خودرو سدان دلربایی است که با موتور 4 سیلندری‌اش می‌تواند 110 اسب بخار قدرت تولید کند؛ آن هم بدون کوچکترین صدایی. در واقع هنگامی که پشت فرمان ام جی 360 می‌نشینیم و ماشین را روشن می‌کنیم، از موتور کوچکترین صدایی به گوش نمی‌رسد حتی در سرعت بالا. البته همه این‌ها را مدیون موتوری است که در شورلت کروز هم به کار می‌رود که یکی از بهترین موتورهای جهان محسوب می‌شود. حداکثر سرعت ام جی 360 نیز 180 کیلومتر در ساعت است. از جذابیت‌هایی که خرید ام جی دنده‌ای در این مدل به شما هدیه می‌دهد، اول از همه می‌توان به سیستم صوتی قوی آن اشاره کرد. دو بلندگو، ضبط بلوتوث‌دار، مانیتور 8 اینچی لمسی و تنظیم صدا و کنترل آن از روی فرمان اشاره کرد. دوربین عقب، سنسور پارک عقب، چراغ مخصوص روز و روکش چرمی صندلی‌ها از دیگر آپشن‌هایی است که ام جی 360 داراست. البته از فرمان برقی و سانروف هیجان انگیز آن نمی‌توان غافل شد.
ام جی 360 با جعبه دنده 5 سرعته دستی در میان دیگر محصولات ام جی قیمت قابل قبولی دارد. برای کسب اطلاع از قیمت خرید ام جی دنده‌ای 360 لازم نیست به نمایشگاه‌ خودروهای لوکس مراجعه کنید، بلکه به سایت دیوار بروید و از بازه قیمتی آن مطلع شوید. برای مثال در این سایت خرید ام جی دنده‌ای 360 صفر کیلومتر سفید رنگ، 110 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است، البته از میان آپشن‌های ذکر شده، این خودرو مانیتور و سانروف ندارد.
البته در میان آگهی‌های خرید ام جی دنده‌ای در این سایت، حواله ام جی 360 نیز به چشم می‌خورد. مثلا حواله 360 دنده‌ای، 80 میلیون تومان به فروش می‌رسد که 20 میلیون تومان آن در زمان تحویل باید پرداخت گردد.

منبع: ویرلن این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/9/7
ووووو سیستم صوتی قوی با دو بلندگو !!! عجب شاهکاریه یاد زه پراید افتادم
1397/9/8

110 میلیون دنده ای !!!!!
چه به به چهچی هم راه انداختین!!!!!!!!