موضوعات داغ

فروش خوب چری تیگو 7 جدید در بازار ایران

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
اواسط هفته گذشته شرکت مدیران خودرو با دعوت از خبرنگاران و برخی از نمایندگان خود مدل ارتقاء یافته چری تیگو 7 را به بازار معرفی نمود، تیگو 7 لوکس ترین محصول موجود شرکت چری در بازار ایران است که با ورود خود تعریف جدیدی از پیشرفت و کیفیت را در محصولات چری به وجود آورد.
در شرایط فعلی که بازگشت تحریم ها و خروج بسیاری از برندها و افزایش بی سابقه قیمت ها سبب رکود و بهم ریختگی بازار خودرو شده، شاید بتوان خودروهای چری را که به لحاظ طراحی، تکنولوژی و مهندسی رشد چشمگیری داشته اند گزینه مناسبی برای خریداران دانست. افتتاح مراکز تحقیق و توسعه در اروپا و آمریکا گواه پیشرفت فوق العاده این برند و محصولات آن است.
شرکت چری با انجام سرمایه گذاری در ایران و احداث فاز دوم کارخانه خود که کاملا مدرن و مطابق استانداردهای روز طراحی شده، سعی دارد تا حضور پر قدرت خود را در بازار ایران حفظ کند و با ارائه محصولات لوکس خود از نبود خودروهای وارداتی حداکثر استفاده را نماید.
فروش موفق تیگو 7 در این روزها نشان داد که بازار علیرغم شرایط فعلی به دنبال تامین نیازهای خود است و از روی دیگر حس اعتماد مشتریان به محصولات چینی در حال بهبود است، تیگو 7 به عنوان پرچمدار محصولات لوکس چینی، در طول یکسال گذشته فروش موفقی را تجربه نمود و توانست درجه رضایت بالایی را جلب کند، طراحی جذاب در کنار کیفیت مطلوب و امکانات فنی و رفاهی مناسب از تیگو 7 یک شاسی بلند موفق ساخته که مورد توجه مشتریان نیز قرار گرفته است.

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/9/6
مگه هنوز تو بازار اومده که زدین فرو شخوب تیگو ۷ جدیییید؟؟؟؟ بهتر نبود مینوشتین رپورتاژ اگهی و نویسنده هم میزدبن مدیران خودرو؟؟ چون امروز تو همه سایتها بود این تبلیغ و مسلما هم نویسندش کسی جز مدیران خودرو نبوده
1397/9/6
رپورتاژ تابلویی بود. لطفا تگ ؛رپورتاژ ؛ رو برای تبلیغات به کار ببرید!
1397/9/6
اینا بازار گرمیه، توی این شرایط اآلا کاملا بی عقلیه ماشین بخری، دوما این ماشینو تست کردم، ماشین خوبیه ولی واقعا بالای ۱۶۰ نمی ارزه، حماقته خریدش، قیمتش توی بازار چینم با یوان جدیدم همین حدوده، با توجه به اینکه تعرفه واردانشم زیر ده درصده توی ایران هم نباید قیمنش بیش از این باشه. جدا گلاهبرداریه با این قیمت. چاره اش هم فقط نخریدنه، نخرید تا با التماس قسطی و قیمت معقول بدن! مثل همه جای دنیا!
1397/9/7
حرف شما متین جناب هوشنگ خان
ولی فقط تیگو7 قیمتش غیر منطقی نیست.
از پراید، 206 و تندر 90 و ساندرو که تولید داخل هستند بگیر تا اسپرتیج و سراتو و مزدا و کپچر
آیا اونها قیمتشون منطقی ؟ آیا این قیمت میارزند ؟
کلا خودرو حالا هر برندی باشه وارداتی یا تولید داخل هیچکدومشون ارزش خرید ندارند.
1397/9/7
درود بر شما و مرحبا به این حرف منطقی...
منم سه ماه پیش یه آریزو5 پیش خرید کرده بودم از این جماعت موقع ثبت نام 80 تومن گرفت..
همشون میگفتن قیمت گرون بخاد بشه فوقش میشه 120 تومن...
یهو کرد 150 تومن رفتم انصراف بدم گفت دلار 4200 میگرفتیم حالا8500 میگیریم دیدم حرفش منطقیه گفتم خب باشه... ده روز گذشت دیدم داره اریزو رو میده تو بازار 170 تومن قیمت رو چراغ خاموش برده بالا... باز رفتم انصراف بدم گفت نه شامل شما نمیشه شما برو پول بیار همین الان با قیمت 156 بهت ماشین میدیم... سه روز بعد زنگ زد گفت شما به قیمت روز خریدی قیمت روزشم 170 تومنه.....رفتم انصراف بدم گفت یه ماه طول میکشه گفتم شما بگو یه سال من دیگه گول شما رو نمیخورم.. خلاصه که با داد و بیداد و رفتن به سازمان مرکزیشون بعد ده روز پولمو پس گرفتم..
وقتی رفتم سازمان مرکزی تازه فهمیدم چه منجلابی نزدیک بوده بیفتم توش....
این شرکت فروش پایان کارش با شماست.. وقتی فروخت دیگه خودتونید و خودتون...
خوشبختتانه پول رو پس گرفتم و یک ماشین کره ای دست دوم میخرم سوار میشم...
دیگه هم تا عمر دارم از صد کیلومتری اینا رد نمیشم به هر کی هم برسم میگم از اینا خرید نکنه...
یا علی
1397/9/7
خدایی ۱۶۰ که هیچ ۱۶ میلیون هم نمی ارزه، خاک بر سر این مملکت
1397/9/7
شما که راست میگین خخخخ برو بابا کدوم آدم عاقلی پول بی زبون رو به این آشغال میده ؟؟؟ نهایت این ماشین 150 بیرزه که اونم نمیرزه . الان یکسری میگن دنا پلاس 120 تومنه پس اسنم باید این قیمت باشه ؟ عزیزم دنا پلاس رو هم امثال من و شما با خریدن بی مورد به این قیمت رسوندیم ، نخر تحریم کن به کمپین نه به خرید خودرو احترام بزار قیمت ها میکشه پایین
1397/9/7
از دیدگاه متخصصین ، تیگو7 مشتری ناراضی نداشته و هر کس برای اولین بار سوار میشه و تست درایو میگیره از شتابش حسابی راضیه.حالا از قیمتش اگر فاکتور بگیریم و بحثی در این رابطه نکنیم با توجه به خروج کلی شرکت های خودرویی از ایران با کمی منطق متوجه میشید که این همه اپشن و خدمات پس از فروش در یک پکیج ، با حس اطمینان خاطر درخرید، برای یک خودروی لوکس با طراحی مدرن و تکنولوژی مهندسی شده در بازار ایران که همه سر از خودرو در میارن و کم و بیش از حداقل امکانات نصبی روی خودرو ها اطلاع دارن باید هم فروش خوبی داشته باشه.
به نظر من اگر موفق نبود و فروش قابل توجهی نداشت مثل خیلی برندهای معروف که از ایران رفتن چری هم میرفت نه اینکه در تکاپوی معرفی محصولات جدیدش باشه.
تیگو7 قطعامیتونه جای خالی این برندهایی که رفتن رو پر کنه و مطمئنا جایگاه خودش رو حفظ میکنه و نگه میداره.
1397/9/7
این خودرو با توجه به سطح ایمنی کم آن و تک دیفرانسیل بودن که خود شاهد بودم در کنار دریا پیکان رد شد ولی این ماشین گیر کرد کمبود قطعات یدکی و.... در این قیمت اصلان ارزش خرید ندارد شاهد این ادعا این است که قیمت حال حاضر آن ۱۶ میلیون کمتر از بازار آزاد است و خیلی ها دارند انصراف می دهند بنظر من رنو استی وی بهتر از این خودرو است