موضوعات داغ

روش متفاوت رنو برای حمل و نقل خودروهای فرمول یک در کوتاه ترین زمان

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
وقتی که عجله داشته باشید، استفاده از وسایل نقلیه بزرگ و سنگین وزن می‌تواند سرعت شما را کم کند. به همین دلیل کمپانی خودروسازی رنو و همچنین تیم فرمول 1 این شرکت برای جابجایی ماشین های خود از یک ون سایز متوسط استفاده کرده است تا سرعت عمل آنان برای جابجایی و مانور بهتر در خیابان ها بیشتر باشد، هرچند این خودرو یک ون معمولی نیست و تغییرات زیادی به همراه سیستم های پیشرفته ایمنی دریافت کرده است تا یک حمل کننده مطمئن برای ماشین های فرمول 1 این شرکت باشد.

رنو فرمول 1

رنو فرمول 1


به گفته منابع خبری، شرکت خودروسازی رنو از خودروی ون "Pro+ Accredited Converter" استفاده کرده است که به طور مشترک توسط نیسان تحت عنوان NV400 و همچنین قبل از اینکه شرکت خودروسازی "اوپل/ واکسهال" توسط پژو سیتروئن خریداری شود، تحت عنوان Movano تولید شده و به مشتریان عرضه می شود. گفتنی است که این خودرو یک پیشرانه توربو دیزل 2.3 لیتری به همراه خروجی قدرت 170 اسب بخاری دارد که نسخه ویژه آن برای حمل ماشین های فرمول 1 رنو، از یک بالابر الکتریکی 10.6 کیلووات ساعتی بهره مند است تا ماشین های فرمول 1 در ایمنی کامل وارد اتومبیل و یا خارج شوند.
این خودروی ون سایز متوسط تنها برای نمایش نیست و شرکت خودروسازی رنو در حال حاضر از این خودروی ون سایز متوسط برای حمل ماشین های فرمول 1 خود در مسابقات اروپایی استفاده می کند و تنها 15 دقیقه زمان لازم است تا تنها 1 نفر بتواند ماشین فرمول 1 را سوار این خودروی ون کرده و با آن حرکت کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد