موضوعات داغ

حضور خودروسازان در نمایشگاه خودرو تهران سال 97 + زمان برگزاری

عکس مطلب اول
هن تنگ و فوتون تولید داخلی در سومین نمایشگاه خودرو تهران
جمع خودروسازان در سومین نمایشگاه خودرو تهران جمع شد
سومین نمایشگاه خودرو تهران، میزبانی از خودروهای «هن تنگ» و «فوتون» را قطعی کرده است.
به گزارش خبرنگار ما، در سومین نمایشگاه خودرو تهران که در ابتدای زمستان سال جاری برگزار می شود، شرکت صنايع توليدي عظیم خودرو که به تازگی به جمع خودروسازان کشور پیوسته است با 2 برند "هن تنگ" و "فوتون" حضور پیدا می کند.
شركت صنايع توليدي عظیم خودرو در دوره پیشین نمایشگاه خودرو تهران نیز با رونمایی از برند ماهیندرا و مدل های مختلف این خودروسازی در سگمنت های مختلف، توانست یکی از پربازدیدترین غرفه های نمایشگاه تهران را به خود اختصاص دهد.
بر اساس اخبار رسیده به خبرنگار ما، شركت صنايع توليدي عظیم خودرو، "ساوانا" را از برند فوتون در سومین نمایشگاه تهران نمایش خواهد داد ضمن اینکه از برند "هن تنگ" نیز به احتمال فراوان دو خودروی شاسی بلند ایکس7 و ایکس5 در غرفه عظیم خودرو به نمایش درخواهد آمد.
فوتون ساوانا که برای نخستین بار در نمایشگاه خودرو مشهد به نمایش در آمد، خودرویی اس یو وی با قابلیت های آفرودی مناسب به شمار می رود كه اين روزها در حال تحويل به خریداران است.
خودروهای هن تنگ نیز شاسی بلندهای خوش ساختی است که به دلیل آپشن های زیادی که در آن وجود دارد، توانایی جلب نظر بازدیدکنندگان سومین نمایشگاه خودرو تهران، در شهر نمایشگاهی آفتاب را خواهد داشت.
سومین نمایشگاه خودرو تهران از سوی شرکت ایده تجارت هرمس در 18 تا 21 دی ماه امسال میزبان علاقمندان و بازدیدکنندگان در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب تهران خواهد بود.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/9/12
اول قرار بود آبان باشه بعد گفتن آخر آذر که !!!!!الان میگین دی ؟؟؟؟
1397/9/12
چه نمایشگاه خودرویی ؟؟؟ با این اوضاعی که درست شده نه وارداتی هست نه شرکت وارد کننده ای ، قیمت خودروهای داخلی هم که سر به فلک کشیده و مردم قدرت خرید ندارن ، میخوان بیان پژو و پراید رو نمایی کنن ؟؟؟
1397/9/12
چقدر خوب که هم تنگم هست ، خدایا مرسی
1397/9/13
نمایشگاه برای کدوم خودرو ؟؟ فلسفه نمایشگاه اینه که مدل های سال اینده بیاد برای باز دید کننده ها نه پراید و سمند تکنولوژی ۳۰ سال پیش دوباره بیان یچیزشو حذف کنن و بزارن نمایش ،نمایشگاه خودرو باید تحریم کنیم ،نه وارداتی انجام میشه نه خودرویی اضافه شده برگذاری این نمایشگاه توهین به مردم ایرانه که نشون میده از نظر دولت لیاقت ما چه خودروهایی هست بسه دیگه واقعا گندشو در اوردن خودروی اشغالی که خودشون سوار نمیشنو با منت می خوان بدن دست مردم