موضوعات داغ

خودرو را فقط تحویل روز بخرید

عکس مطلب اول
تسنیم: رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو با بیان اینکه متاسفانه نظارت کافی بر بازار خودرو نیست، گفت: واردات خودرو ممنوع است، اما برخی از شرکت‌ها با شگردهای خاص خود تبلیغات زیادی برای فروش خودروهایی که ندارند، انجام می‌دهند. سعید موتمنی با اعلام اینکه به هیچ عنوان به‌صورت مدت‌دار از این شرکت‌ها خودرو نخرید، گفت: فقط خودرو را با تحویل روز خریداری کنید. رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو تصریح کرد: متاسفانه نظارت کافی بر بازار خودرو نیست و هر کس با تبلیغات متعدد در صدد فروش خودرو آن هم با قیمت بالاست که همین موضوع بلاتکلیفی بازار را بیشتر کرده است.

پی نوشت: با توجه به اینکه خودرو های برند BISU تماما به صورت CKD (قطعات کاملاً منفصل) وارد شده و در داخل کشور مونتاژ می شود، شامل قانون ممنوعیت واردات نمی شود. همچنین تمامی پروسه مونتاژ و تست این خودروها براساس دستورالعمل های سازمان ملی استاندارد ایران و تحت نظارت و بازرسی شرکت های معتبر و مورد تائید آن سازمان به بازار عرضه خواهد شد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/9/17
کدوم شرکتی جز ایرانخودرو و کرمان موتور با یه مدل از ماشیناش تحویل فوری میده؟بهمن موتور سری اول هاوال رو زودتر از موعد تحویل داد.سری دوم رو بعد دو ماه میگن قطعه نداریم که ماشین بدیم! قرارداد های یک طرفه از یه طرف و اتمام فروش در عرض چند ثانیه از طرف دیگه باعث شده توپ قشنگ بیافته تو دستشون !