موضوعات داغ

شمشیر سامورائی؛ برنامه نیسان برای تولید مدل فوق گران قیمت GT-R50

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
با قیمت پایه 990 هزار یورو، شرکت خودروسازی نیسان سفارشات مربوط به خودروی منحصربه فرد نیسان GT-R50 را قبول می کند و قرار است که این اتومبیل تا سال 2019 میلادی راه اندازی شده و شروع آن به مشتریان خاص نیسان آغاز شود و برنامه ریزی شده است که تا سال 2020 میلادی، تمامی سفارشات مربوط به این خودرو تولید شده و در اختیار مشتریان قرار دهد.
اگر قصد خرید یک خودروی نیسان GT-R دارید، کمپانی خودروسازی نیسان هزینه 175 هزار و 450 دلاری از شما دریافت کرده و به ازای پرداخت این هزینه نسبتا زیاد، به شما یک خودروی نیسان GT-R در مدل "نیسمو" خواهد داد که در حال حاضر قوی ترین محصول تولیدی نیسان به شمار می رود. اما حالا شرکت خودروسازی نیسان با قبول تولید و دریافت سفارش خودروی منحصربه فرد "GT-R50" گام بزرگی در زمینه تولید و عرضه خودروهای منحصربه فرد و گران قیمت برداشته است.

نیسان GT-R50

نیسان GT-R50


بد نیست بدانید که شرکت خودروسازی نیسان با همکاری استودیو طراحی "ایتال دیزاین" خودروی منحصربه فرد خود را طراحی کرده و برای اولین بار در فستیوال سرعت "گوود وود" به معرفی و نمایش آن پرداخت. حال همانطور که گفتیم، خودروی نیسان GT-R50 قرار است که با قیمت پایه 990 هزار یورو ثبت سفارش شود و از آنجایی که این اتومبیل به مناسبت سالگرد 50 سالگی برند GT-R و همچنین تاسیس استودیو طراحی "ایتال دیزاین" توسعه پیدا کرده است، به همین دلیل تنها به تعداد محدود 50 دستگاهی تولید شده و در اختیار مشتریان خاص نیسان قرار خواهد گرفت. هرچند ناگفته نماند که شرکت خودروسازی نیسان تا به حال هیچگونه برنامه ای برای ثبت سفارش و عرضه این محصول در ایالات متحده آمریکا ارائه نکرده است، اما باتوجه به نرخ ارز می توان انتظار داشت که خودروی منحصربه فرد نیسان GT-R50 در بازار ایالات متحده آمریکا به قیمت 1.12 میلیون دلار با احتساب مالیات بر ارزش افزوده فروخته شود.

نیسان GT-R50

نیسان GT-R50


همانطور که در تصاویر شاهد هستید، تغییرات اصلی نیسان و استودیو طراحی "ایتال دیزاین" بر روی ظاهر اتومبیل بوده است و از نظر ظاهری یک خودروی کاملا متفاوت و منحصربه فرد خلق کرده است، اما در باطن به خودروی نیسان GT-R نیسمو خواهیم رسید که نیروی 710 اسب بخاری وگشتاور 780 نیوتن متری آن برخواسته از یک موتور 3.8 لیتری توربودوقلو با قدرت بیشتری نسبت به مدل های استاندارد نیسان GT-R خواهد بود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/9/20
توش و جلوش عالیییییییه! اما چراغ های پشتش افتضاحه!(به نظر من)