موضوعات داغ

ایران‌خودرو از وزارت صنعت مجوز پیش‌فروش داشته است

عکس مطلب اول
تسنیم : معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان در مورد قانونی بودن پیش‌فروش ۱۵ روزه ایران‌خودرو گفت: ایران‌خودرو از وزارت صمت مجوز پیش‌فروش داشته است. شهرام میرآخورلو معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه پایش در مورد پیش‌فروش ۱۵ روزه ایران خودرو گفت: در مورد قیمت این خودروها زمان زیادی برای بررسی قیمت خودرو لازم است، در مورد پیش‌فروش خودرو واردکنندگان یا سازندگان خودرو حتما باید مجوزهای لازم را از وزارت صنعت بگیرند.
وی در پاسخ به اینکه آیا ایران‌خودرو برای پیش‌فروش محصولات خود مجوز گرفته است، گفت: یقینا اگر مجوز نداشت با آن برخورد می‌شد و از وزارت صنایع مجوز گرفته است. میرآخورلو گفت: اگر خودرویی تعهد تحویل داشته باشد خودروساز اجازه ندارد مادامی که خودروی اولی را تحویل نداده خودروی دیگری را پیش‌فروش کند. در مورد این چهار خودرو ایران‌خودرو تعهد معوق ندارد و این خودروها در پیش‌فروش قبلی نبود.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/9/20
خلبان اون جنگنده آمریکایی که بالاسر هیروشیما بمب رو ول کرد هم از مسئولان خودش مجوز داشت...
1397/9/20
کی میگه ایران خودرو در مورد این چهار خودرو تعهد معوق ندارد؟پژو پارس اتومات حالا5ماه در تاخیر هستش اگه لازم باشه قرارداد موجود هستش.
1397/9/20
هم مجوز پیش فروش گرفته
هم مجوز افزایش قیمت گرفته
هم مجوز آشغال سازی گرفته
هم مجوز فیلم بازی کردن واسه مردم گرفته
این قالپاق ساز معروف!