موضوعات داغ

مروری بر مشخصات لوکس ترین دستاورد باواریا؛ شاهکاری به نام ب ام و 850i xDrive

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
بی ام و سری 8 با کد 850i xDrive وارد بازار استرالیا نیز خواهد شد و با قیمت 272 هزار دلار استرالیا در این کشور به فروش خواهد رسید.
بی ام و 850i در دو مدل کوپه و کانورتیبل به فروش می رسد و دارای یک موتور V8 تویین توربو با 4.8 لیتر حجم است که می تواند 522 اسب بخار قدرت و 750 نیوتن متر گشتاور تولید کند. بی ام و 850i به صورت استاندارد به سیستم چهارچرخ محرک و گیربکس 8 دنده اتوماتیک مجهز است. شتاب صفر تا صد این خودرو در مدل کوپه 3.7 ثانیه و در مدل کانورتیبل 3.9 ثانیه بوده و می تواند به تاپ اسپید 250 کیلومتر بر ساعت نیز دست پیدا کند. مدل M8 نیز در دست توسعه قرار دارد و فعلا رونمایی نشده.
امکانات استاندارد بی ام و سری 8 شامل رینگ های 20 اینچی آلیاژی، ترمزهای ‌M Sport، دیفرانسیل عقب M Sport، سیستم تعلیق اسپرت، آنتی رول بار فعال عقب و سیستم فرمان پذیری چرخ های عقبی هستند. بی ام و سری 8 با توجه به وجود سیستم اگزوز اسپرت صدای بسیار گیرا و بلندی دارد.

بی ام و 850i

بی ام و 850i

مدل کوپه به امکانات دیگری همچون سقف فیبر کربنی و اسپویلر عقب فیبر کربنی مجهز است. در مدل روباز امکان شدن سقف در 15 ثانیه وجود دارد. هر دو مدل این خودرو به صورت استاندارد به وکیوم درها و سیستم ورود و استارت بدون کلید مجهز هستند.
کابین سری 8 را باید کلکسیونی از آخرین فناوری های بی ام و دانست. از امکانات کابین سری 8 می توان به دوربین دید عقب، دوربین 360 درجه، سیستم کروز کنترل هوشمند، سیستم ترمز خودکار، سیستم کمکی حرکت بین خطوط، دوربین دید در شب و سیستم تشخیص عابر پیاده نباشد.

بی ام و 850i

بی ام و 850i

صندلی‌ها، فرمان و حتی زیر آرنجی روی درها در بی ام و سری 8 دارای گرمکن هستند و برای سرنشینان جلو سیستم گرم کننده گردن با هوا که Air Collar نام دارد در نظر گرفته شده است. تودوزی این خودرو به صورت استاندارد از چرم طبیعی است که در حالت عادی تنها برای بی ام و های ایندیویجوال موجود است.
جدیدترین سیستم مالتی مدیای بی ام و نیز در سری 8 موجود است. در این خودرو یک مانیتور 12.3 اینچی در مقابل راننده و یک مانیتور دیگر 10.25 اینچی روی کنسول وسط قرار دارد که همانند سری 7 از فرامین حرکتی نیز پشتیبانی می کند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/1
۱_مصرف سوخت؟
۲_علت تفاوت نمای داخلی با بقیه ی محصولات این کمپانی؟