موضوعات داغ

خودروی جدید DS7 کراس‌بک سرانجام به ایران رسید + قیمت

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
بر اساس گزارش های تازه منتشر شده از سوی خبرگزاری های داخلی به تازگی بین 10 تا 20 خودروی جدید DS7 مدل 2018 از گمرکات کشور ترخیص شده و پلاک دریافت کرده است.
این خودرو در بازار جهانی به عنوان یکی از اصلی ترین رقبای خودروهای لکسوس NX و بی ام و X4 شناخته می شود و در ایران گران قیمت ترین محصول کمپانی فرانسوی DS است. در حال حاضر DS7 مدل 2018 با قیمتی بین 1 میلیارد و 200 تا 1میلیارد و 300 میلیون تومان در بازار در دسترس است.
خودروی DS7 از سیستم هایی همچون سیستم کروز کنترل انطباق پذیر ، سیستم کمکی ماندن در خط ، سیستم هشدار خروج از خط ، سیستم نظارت بر نقاط کور ، سیستم دید در شب ، سیستم روشنایی هوشمند و .. بهره می برد که لذت رانندگی با این خودروی لوکس فرانسوی را دو چندان می کند.
این خودروی جدید فرانسوی علاوه بر داشتن تکنولوژی هایی به روز، از طراحی مدرن و ظاهری جذاب نیز برخوردار است و مخصوص بازار ایران با موتور 1.6 لیتری توربو مشترک با سایر محصولات DS، پژو 2008 و سیتروئن C3 به قدرت 163 اسب بخار نیرو می گیرد و قدرت را از طریق گیربکس شش سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو تحویل می دهد.

برای مطالعه تست و بررسی دی اس 7 اینجا کلیک کنید

دی‌اس 7 کراس‌بک در ایران

دی‌اس 7 کراس‌بک در ایران

نظرات کاربران

12 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/9/27
قدرت ماشین رو اشتباه نوشتید
قدرت ۲۲۵ اسب بخار و ۳۰۰ نیوتون متر گشتاور
اگه ۱۶۵ اسب بخار باشه که اصلا نمیتونه رقیبی برای x4 باشه.
درمورد جعبه دنده هم ۸ سرعتس.
1397/9/27
با این قیمت میری بی ام و میخری دیگه چرا بیام اینو بگیرم که فرانسوی بعد موتورش رو پژو2008 هم نصبه
1397/9/27
این آشغال فرانسوی رو با بیمر مقایسه نکن
1397/9/27
شما بگو ۴۰۰۰۰ دلار با توجه به ۴۲۰۰ زمان ثبت نام و ثبت سفارش و اینا که همش کشک بود امروز به دلار ۱۰۰۰۰ تومن میشه ۴۰۰ میلیون،بگو اصن موتورش به جای ۱۶۰۰ ds3,یا c3یا ۲۰۰۸ ایرانخودرو یه موتور ۲۵۰۰ سی سی در نظر بگیریم که گمرکش میشه ۱۰۰٪ یعنی ۸۰۰ میلیون اصن ۱۰۰ تومنم بزاریم روش همیجوری الکی میشه ۹۰۰ میلیون باز ۱۰۰ تومن واسه پلاک و مالیات و قانون الکی میزاریم روش میشه ۱ میلیارد ،ایبابا هنوزم نشد ۱۳۰۰!!!!!!!!
1397/9/27
چه زیبا.اما یک میلیارد و سیصد میلیون.!!
1397/9/27
1.2 میلیارد تومن برای ماشین 160 اسب بخاری!!!!! مگه عذاب الهی ازین وضعیت نجاتمون بده مردم که هیچ کاری نمیکنن
1397/9/27
تازه سیستم چهار چرخ محرک هم نداره
1397/9/27
واقعا از یه نشریه خودرویی که کلی ادعا و ... داره پذیرفتنی نیست که این اشتباهات رو بکنه
احتمال میدم از روی نیت باشه
این ماشین گیربکش 8 سرعته داره!
موتور های داخل ایران هم 1800 هستن و با بقیه محصولات فرق داره!
1397/9/27
خود دی اس که ساختتش نصف این پولم بهش نمیرسه خخخخ چی بگم والا
1397/9/27
درود

دزدی در روز روشن! سر گردنه ست دیگه!!!

اونایی که از این جمله ناراحت شدند؛ بفرمایید با چه فرمولی قیمت این ماشین شده یک میلیارد و سیصد؟؟؟!!!
اگه بخور و بخور زیر آبی وجود نداره (که داره) لذا فرمول محاسبه را علنی کنید تا مردم به شما نگویند دزد! و یا دزد سر گردنه!
با سپاس
1397/9/28
اقا یعنی کسی پیدا میشه ماشینی که فقط ۲۰ تا ازش اومده رو بخره و ماشین ۴۰۰ میلیونی رو ۱ میلیاردو دویست پول بده حتی با گمرک ۱۰۰٪ و دلار ۱۲ تومنی هم نمیرسه به ۱ میلیاردو دویست .
چند وقت دیگه مثل آزرا قیمتش میاد سر جاش البته من که ۳۰۰ میلیون هم نمیخرم ماشینی که کلا ۲۰ تا ازش اومده و هیچ سرویسی دیگر نخواهد داشت .
1397/10/3
بُدووووووويد شاسي بلند سوارا و يك ميليارد و سيصد بديد واسه يك ساعت فخرفروشي و دوردور تو خيابوناي مضحك تهرون كه بعدش هم سردار رحيمي! بياد و ماشين رو بخابونه!!! الحق و الانصاف حقمونه اينهمه حقارت.
يك ميليارد و سيصد ميليون تومن واسه ماشيني با طراحي معمولي و موتوري بسيار معمولي تر و اونم تو مملكتي كه چهار ماه در سال نمي توني بنزين واسش تهيه كني.
بُدوووويد بخريد و جيب دزدها رو پُرتر و پُرتر كنيد و بعد بگيد چرا اين مملكت اينقد دزد توشه.
خاك بر سرمون.😳