موضوعات داغ

تخلف سایپا و ایران خودرو در ثبت نام خودروهای جدید

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
یکی از اعضای کمیسیون صنایع مجلس در مصاحبه با خبرگزاری ها ضمن اشاره به عدم تحویل خودروهای پیش فروش شده به بهانه نبود قطعات و تجهیزات گفت اگر قطعات و تجهیزات خودرو موجود نیست پس چرا خودروسازان اقدام به ثبت نام خودرو با تحویل فوری کرده اند؟ و خودرو های پیش فروش شده قبلی را به خریداران آن ها تحویل نمی دهند؟
به نقل از تسنیم، محمدرضا منصوری ، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد که ایران خودرو و سایپا باید در ابتدا به تعهدات گذشته خود عمل کرده و سپس اقدام به ثبت نام خودرو با تحویل فوری کنند. شرکت های مختلف خودروسازی در حالی این روزها اقدام به ثبت‌نام جدید می‌کنند که 6 ماه از موعد تحویل ثبت‌نام‌های قبلی گذشته و کسانی که ثبت‌نام کرده‌اند پس از چند ماه خودرو خود را تحویل نگرفته‌اند.
منصوری با بیان اینکه تاخیر در تحویل خودروها باعث نارضایتی مردم شده است، عنوان کرد که خودروسازان سازان با اقدامات خود تعهداتی را مانند موسسات مالی و اعتباری به وجود می‌آورند، مشکل این موسسات در نهایت با هزینه از بیت‌المال حل شد؛ همین مسئله نیز ممکن است در خودرو سازی‌ها به وجود بیاید و خودروسازی‌ها نتوانند به تعهداتی که داده‌اند عمل کنند.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/3
این بیشرفها برای تولید تا حداقل 6 ماه آینده مطابق با تیراژ قبل، قطعه دارند و مخفی کردند که با ارز 3800 تومنی تهیه کردند.
ماشینهای تحویل فوری هم با همین قطعات هست.
این عین دزدیست...
وقتی توی این مملکت هیچ مسوولی نمیتونه جلوی اینا رو بگیره، فقط باید یک نفر بیاد و جلوی هرچی ظالمه بگیره.
یک نفر که همه گوش به فرمان ایشون هستند و ما هم انتظار داریم
و ایشون کسی نیست، جز....
1397/10/4
انشاالله ظهور امام زمان (عج).
1397/10/4
منظور ایشون ریش سفید مملکت بود فرهاد جان...
1397/10/3
برو بابا
اون اعضاء کمیسیون صنایع مجلس واسه خودش حرف زده
اینجا سرزمینیه که رییس جمهورش میگه اجازه افزایش قیمت به خودرو سازها داده نشده، چند هفته بعد همشون نوبتی گرون میشن
حالا میخوای خودروی مردمو تحویل نداده بازم نفروشه؟

1397/10/3
نه قانون داریم نه مرد قانون. این 2تا لگن سازی هم هرکاری دلشون بخواد با مردم بدبخت می کنن.باید مردم بفهمن که اینا دین و ایمان ندارن و هیچی غیر از جیب خودشون براشون مهم نیست و دیگه ثبت نام صفر نکنن.
آخه کجای دنیا اینجوریه که خودرو مبلغش مشخص نیست، زمان تحویل مشخص نیست و خودرویی که بهت میدن هم مشخص نیست که چی هست و چه آپشن هایی داره. هرچند صحبت درباره آپشن یه کم خنده دار به نظر میرسه...
خلاصه ملت پولتونو به این نامردا ندین، ماشینتونو تا جایی که میتونین عوض نکنین فعلا.آقا بزار این شرکت ها یه بار هم شده بخورن زمین مگه چند نفر بیکار میشن؟ بیشتر از این نمایندگی های شرکت های خارجی نیستن که.لااقل میفهمن که سی چهل سال وقت برای تحقیق و توسعه و بالاتر بردن کیفیت کم نیست. این همه جوان طراح داریم. این همه استعداد داریم. این همه منابع داریم ولی هی تکرار پژو تکرار پراید با چراغ ها و سپر های مختلف...! خدایی حق ما اینه؟!
یه بار هم شده از خودمون شروع کنیم...
1397/12/3
بع بعع بع