موضوعات داغ

قیمت جدید خودرو در بازار تهران

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
سرانجام پس از التهابات ایجاد شده در بازار خودرو متاثر از نوسانات نرخ ارز، در روزهای اخیر قیمت کارخانه‌ای بعضی خودروها نظیر پژو 207 دستی، دانگ‌فنگ H30 کراس، هایما S5 توربو، چری تیگو 7 و... اعلام شد. علاوه بر ایران خودرو و سایپا، شرکت های خودروسازی خصوصی نیز قیمت محصولات خود را افزایش داده و این روزها انواع مختلف خودروهای موجود در بازار کشور برچسب های قیمتی جدید به خود می گیرند. امید می رود افزایش قیمت کارخانه ای خودروها سبب شود که هیجانات بازار خودرو کاهش یافته و دست دلالان هرچه زودتر از این بازار خارج شود.
با اعلام قیمت های جدید، علاوه بر ایران خودرو شرکت های خودروسازی دیگری مثل پارس خودرو نیز طرح تبدیل محصولاتی که امکان ارائه آن ها به مشتریان میسر نیست را اعلام کرده اند.
باید منتظر ماند و دید که بازار خودرو و متقاضیان خرید خودرو نسبت به اعلامیه های جدید خودروسازان چه واکنشی را نشان خواهند داد.
قیمت جدید خودرو

قیمت جدید خودرو


نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/8
خجالت هم خوب چیزیه... شرم رو خورده اند و حیا رو قورت دادند...
1397/10/8
کثافتها ایران خودرو تو سایتش قیمت دنا رو از 47میلیون به 66میلیون افزایش داده ،20میلیون گرونتر کرده .این وزیر صنعت کدوم گوری رفته این قیمتها چرا کارشناسی نشده است ؟
1397/10/9
باز ایران خودرو نسبت به سایپا بهتره. چانگان رو یه جوری قیمت گذاری کرده که انگار اصلا نمیخواید بفروشه و منتظره همه برن انصراف بدن.