موضوعات داغ

سوپرهیبریدی؛ اولین اطلاعات از نسخه جایگزین لامبورگینی اونتادور برای سال 2020

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
مطابق اطلاعات جدیدی که خبرگزاری اتوکار از شرکت لامبورگینی بدست آورده، این سوپر اسپرت ساز ایتالیایی، در حال تولید محصولی برای جایگزینی با لامبورگینی اونتادور در سال 2020 است. این محصول که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده، به وسیله قوای فنی هیبریدی قدرت رسانی می شود که ترکیبی از یک V12 بنزینی و یک موتور الکتریکی است. انتظار می رود نسخه تولید محدود این خودرو، در سال آینده میلادی به دوست داران این برند معرفی شود.
این خودروی سوپر اسپرت در حال حاضر با کد LB48H شناخته می شود و از تجربیات لامبورگینی در ساخت دو مدل Veneno و Centenario در توسعه آن استفاده شده است. انتظار می رود ترکیب قوای فنی این سوپر اسپرت در نهایت، 845 اسب بخار قدرت تولید کند.
نکته جالب آن است که پیش از اینکه مشخصات فنی نهایی شود، سه نوع پیشرانه مختلف برای این مدل در نظر پرفته شده بود که قوی ترین آنها، بالغ بر 1200 اسب بخار قدرت تولید می کرد. مهندسان لامبورگینی با توجه به تلاشی که برای کاهش وزن و توزیع مناسب آن انجام می دهند، این موتور از میان گزینه های قابل انتخاب کنار رفت. هم چنین با توجه به آن که تمرکز بر ایجاد یک قوای فنی هیبریدی بوده است، باید دقت بیشتری در مورد کاهش و توزیع وزن خودرو صورت گیرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد