موضوعات داغ

قیمت جدید دنا با افزایش 19 میلیون تومانی اعلام شد + جدول

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
قیمت جدید خودروی دنا معمولی ویژه دی ماه 97 از سوی ایران خودرو منتشر شد.
براساس اطلاعات دریافتی از شرکت ایران خودرو، قیمت جدید خودروی دنا در هر دو مدل مجهز به كيسه هواي راننده و سرنشين و يورو 4، 66 میلیون تومان می باشد.
دنا خودروی محبوب ایران خودرو است که توانسته فروش خوبی را تجربه کند. جالب است بدانید که این خودرو در اوکراین نیز عرضه می شود و به آن سمند دنا می گویند. دنا روی پلتفرم قدیمی پژو 405 طراحی شده و پس از چندین سال از معرفی اولیه، روی خط تولید ایران خودرو رفت. موتورهای نصب شده روی دنا از خانواده EF7 هستند و در این صفحه مدل 1.7 لیتری تنفس طبیعی دنا مشخص شده است. در زیر می توانید فیلم تست و بررسی این خودرو را مشاهده کنید.
در ادامه از شما دعوت می کنیم جدول مربوط به قیمت جدید و قدیم این خودرو را مشاهده نمایید:
قیمت جدید خودرو دنا

قیمت جدید خودرو دنا

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/7
اصلا ۱۹۰ تومن گرون کنید، باز هم ما مردم همیشه در صحنه منتظریم که بیایم تو صف و پولمون رو نقد تقدیمتون کنیم و یه سال بعد ماشین رو با هزار منت و بدبختی تحویل بگیریم. آره تقصیر خودمونه
1397/10/7
واقعا کسی پیدا میشه این ماشین را با این قیمت بخره؟ ارزش این ماشین 30 میلیون تومتم هم نیست
مسلما ایران خودرو دست به خود تحریمی زده
شک نکنید مردم زیر بار این زورگویی دولت و خودروسازها نمیرن.
1397/10/8
مثل اینکه برادر من تو حال هوای وطن سیر نمیکنی به قول دوست عزیز آقا سینا 190 هم گرون بشه هموطنان غیورمان اخ نمیگن
1397/10/7
رسانه های محترم در بحث قیمت خودرو های داخلی اینقدر از حباب قیمت , حباب قیمت نوشتند و گفتنند و به آن دامن زدند و بحث های به ظاهر کارشناسی که افزایش نامعقولانه قیمت به دلیل افزایش قیمت ارز و دلار و ... است که مردم نیز دلخوش به این نتیجه که با کاهش قیمت ارز قیمت لگام گسیخته خودرو به حالت نسبتا معقول قبل باز می گردد اما نه تنها با کاهش ارز قیمت ها کاهش نیافت بلکه حهمین حباب شد قیمت حاشیه بازار و مبنی رسمی کارخانه برای افزایش قانونی خودرو.
نکته ای دیگر : به گزارش همین خودرو بانک وعده نمایندگان محترم مجلس برای کاهش قیمت‌ خودروهای داخلی در بازار ( 1397/10/6 - 14:00 ) دقیقا 2 ساعت بعد از اعلام رسمی قیمت جدید سایپا ( 6 دی 1397 - 12:00 ) منتشر شد . واقعا چرا؟؟؟ ابتدا افزایش 80 تا 90 م نسبت به اوایل سال جاری سپس کاهش 2 یا نهایتا 3 م!
از کلیه رسانه های محترم خواهشمندم لطفا اسم کاهش قیمت رو خراب نکنند و عقل و شعور مردم رو به سخره نگیرند .
1397/10/7
شما که تحویل فوری ندارین بیخود می کنین قیمت جدید اعلام می کنید! فقط باعث میشه قیمت ها تو بازار آزاد بره بالا باید وزارت صنعت شرط افزایش قیمت رو تحویل فوری اعلام کنه در غیر این صورت فقط جیب دلالان پر میشه
1397/10/8
ولی بازم دمش گرم رییس جمهور که با افزایش قیمت مخالفت کرد!!