موضوعات داغ

اولین تصاویر و اطلاعات از نسل جدید شورولت کامارو ZL1

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
اخیرا تصاویری جاسوسی از یک دستگاه شورولت کامارو ZL1 ، در پشت یک کامیون و در ملبورن منتشر شده است. این نسخه که مدلی بروز رسانی شده از شورولت کامارو است، مجهز به یک موتور هشت سیلندر وی شکل با کد LT4 است که 6.2 لیتر حجم داشته و به کمک سوپرشارژر هایش، توانایی تولید 650 اسب بخار را دارد . این قدرت توسط یک گیربکس ده سرعته اتوماتیک به چرخ ها انتقال می یابد و دیفرانسیل الکترونیکی با لغزش محدود، خودرو را در ناهمواری ها کنترل می کند.
البته این بروز رسانی ها رایگان نیستند و طبیعی است که قیمت این خودرو نسبت به نمونه های عادی گران تر باشد. پیش تر نسخه ای از این خودرو در سال 2017 با کد MY17 ZL1 معرفی شده و به بازار عرضه شده بود و مدل جدید، MY19 ZL1 نام دارد که نسبت به مدل قبلی، چراغ های عقب بزرگتری دارد و در جلو پنجره نیز تغییراتی را به خود دیده است، اما هر دو خودرو از نظر عملکرد مکانیکی به یکدیگر شبیه هستند. علاوه بر آن، شورولت سیستم سرگرمی خودرو را از نو طراحی کرده و سیستم های هشدار دهنده تصادف را به نسل جدید کامارو ZL1 افزوده است.
مطابق اخباری که شورولت بدست آمده، این شرکت قصد دارد تا با سرمایه گذاری بر روی چند مدل محبوب از جمله نسل جدید شورولت سیلورادو و کامارو و دیگر خودروهای اسپرت، فروش خود را به طرز چشمگیری افزایش دهد. اگر شورولت بتواند در اجرایی کردن برنامه اش موفق شود، تا پایان سال 2020 شاهد عرضه مدل های بروز شده و اصلاح شده محصولات پر فروش شورولت به بازار خواهیم بود. نسل جدید شورولت کامارو ZL1 نیز بخشی از این پروژه خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد