موضوعات داغ

گردهمایی هاوال H2 در پارک پردیسان با حضور هاوال H8 و هاوال H6 برگزار شد + عکس

عکس مطلب اول
امروز گردهمایی هاوال H2 در پارک پردیسان تهران برگزار شد اما در این گردهمایی تنها هاوال H2 حضور نداشت و چند دستگاه هاوال H6 و هاوال H8 نیز در این مراسم حضور داشتند. لازم به یادآوری است که این خودروها در زمان تلاش عظیم خودرو برای واردات هاوال به کشور وارد شده بودند و تعداد آنها بسیار کم و انگشت شمار است.
اما هاوال H2 با بهمن موتور ورود خوب و پرهیجانی داشت اما متاسفانه وضعیت خودرو کشور در اواخر بهار امسال به شدت به هم ریخت و حال این شرکت در تحویل هاوال های پیش فروش شده همانند بسیاری از شرکت های دیگر به مشکل برخورده است.
هاوال H2 به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز است و این روزها قیمت هاوال H2 در بازار آزاد حدود 214 الی 218 میلیون تومان قیمت دارد. برای آشنایی بیشتر با این خودرو می توانید تست و بررسی هاوال H2 را مشاهده کنید.

هاوال H6

هاوال H6

اما هاوال H6 عظیم خودرو نیز در این مراسم حضور داشت که در حقیقت خودرویی بزرگ تر و در یک سگمنت بالاتر از هاوال H2 قرار می گیرد. هاوال H6 نیز قرار بود توسط بهمن موتور عرضه شود که فعلاً این پروژه متوقف شده اما نسخه ای که این شرکت برای بازار ایران در نظر گرفته بود، با این مدل وارد شده کاملاً متفاوت و جدیدتر بوده است.

هاوال H8

هاوال H8

و در آخر هاوال H8 نیز در این مراسم حاضر شده بود که این خودرو نیز توسط عظیم خودرو به کشور وارد شده و دیگر برنامه ای برای واردات و یا تولید این خودرو در ایران وجود ندارد.
البته لازم به ذکر است که تعداد بسیار اندکی هاوال H9 نیز توسط بهمن موتور وارد کشور شده اما با توقف واردات خودرو، هاوال H9 نیز فعلاً در ایران عرضه نخواهد شد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/8
تورو خدا یه پیگیری از تحویل های هاوالH2 بکنید ما که دستمون به جایی نمیرسه.می گن هوال نداریم که تحویل بدیم ولی طبق آمار ها301بیشتر تولید کردن ودر بازار آزاد فروختم این کار بهمن اصلا درست نیست.لطفا شما پیگیری کنید
1397/10/10
سلام و عرض ادب
دوستان عزیز اگر میشه راهنمایی کنید که خودرو هاوال h2 ماشین خوب و با کیفیتی است؟
کسی خرید کرده و زیرپاش چطوره؟