موضوعات داغ

جایگزینی با بسترن B30 یا انصراف؛ تنها گزینه های پیش روی خریداران هاوال H2

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
معاون فروش شرکت بهمن در مصاحبه با خبرگزاری های داخلی در خصوص قیمت بسترن بی 30 توضیح داد که ما از اعتراض مشتریان نسبت به قیمت این خودرو مطلع می باشیم. اطلاعات و آنالیز قیمت به نهادهای ذیربط ارسال شده که قیمت نهایی این خودرو طی روزهای آتی از سوی آن سازمان اعلام خواهد شد.
به نقل از تسنیم، حمیدرضا علیزاده همچنین در خصوص پیش فروش خودروی هاوال H2 که در خرداد ماه امسال صورت گرفته توضیح داد که قرار بود این خودروها در ماه های مهر و آبان به دست پیش خریدکنندگان برسد اما متاسفانه قطع تبادلات بانکی با کشور چین در حوزه تامین قطعات و تولید خودرو، اعمال تحریم های بین المللی صنعت خودرو و بالاخص تحریم گروه بهمن عاملی شد تا این شرکت نتواند تعهدات خود در قبال مشتریان این دوره از ثبت نام را انجام دهد و صرفاً تعهدات تا پایان شهریورماه ایفا شده است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر برای کسب رضایت مشتریان هاوال حسب درخواست تعدادی از آنها نسبت به تغییر خودروی خود به خودروی B30 اقدام نموده‌اند، افزود: شرکت بهمن موتور اعلام نموده در صورت تمایل مشتریان، نسبت به استرداد وجوه با محاسبه سود مطابق ضوابط اقدام خواهد نمود.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/13
یعنی بهمن موتور ابروی خودشو برد با این هاوال
1397/10/13
فقط می تونم بگم خدا لعنتشون کنه
1397/10/13
مدیر شرکت بهمن باید یه دوره "تحریم گریزی" پیش دکتر ظریف بره تا روش های نوین دور زدن تحریم رو یاد بگیره!!!
تنها کشوری که روی حرف بنا شده کشور ماست
1397/10/14
باعرض سلام
از دوستان کسی هست که هاوال مهر یا آبان ثبت نام کرده باشه. لطفا جواب بدید، الان باید چکار کنیم؟ شکایت فایده ای داره؟ نامردا خرداد پول گرفتن الان میگن بیا پولتو بگیر؟ اون موقع با پولم یه ساندرو میشد بگیرم الان چی؟؟؟
1397/10/15
تو ایران ثبت نام و پیش خرید خودرو یکی از خطرناکترین و احمقانه ترین کارها تو دنیا هست.به نظرم برای خرید هرچیزی باید اون وسیله رو بگیری و پول رو بدی