موضوعات داغ

اولین تصاویر و اطلاعات از نسل جدید هیوندای سوناتا

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
دو شرکت خودروسازی هیوندای و کیا به عنوان یک اتحاد، برنامه ریزی کرده اند که تا پایان سال 2019 میلادی کمتر از 13 مدل خودروی جدید رونمایی کرده و به بازار عرضه کنند که در این بین یکی خودروی هیوندای سوناتا نسل جدید بوده و دیگری هم میتواند اولین خودروی شاسی بلند جنسیس باشد که در برنامه ریزی کلی هیوندای کیا برای معرفی خودروهای جدید گنجانده شده است.
برای سال جدید میلادی، هیوندای سخت در تلاش است تا خودروی نسل جدید هیوندای سوناتا معرفی شده و راه اندازی شود و انتظار می رود که این خودرو نسل جدید طراحی Fluidic Sculpture 3.0 را دریافت کرده و چهره ای کاملا متفاوت نسبت به مدل های فعلی خود داشته باشد. ولی در رابطه با مشخصات فنی خودروی نسل جدید هیوندای سوناتا کاملا محافظ کار بوده و اطلاعات خود را برای معرفی رسمی نگه داشته است.

شاسی بلند جنسیس

شاسی بلند جنسیس


محصول دیگری که در حال آماده سازی برای سال 2019 میلادی است، اولین شاسی بلند جنسیس خواهد بود که سال گذشته نسخه کانسپت آن رونمایی شد، اما حالا قرار است که نسخه نهایی آن حداکثر تا پایان سال جاری میلادی آماده شده و در صورت امکان در خطوط تولید راه اندازی شود.
در حال حاضر اطلاعات دقیقی از مشخصات فنی شاسی بلند جنسیس در دسترس نیست، اما نسخه کانسپت اتومبیل برمبنای پلتفرم جنسیس G80 توسعه پیدا کرده و این امکان وجود دارد که شرکت خودروسازی جنسیس از موتورهای G80 بر روی شاسی بلند خود هم استفاده کند تا بزرگ ترین مزیت مشتریان نسبت به خودروی G80 با خرید شاسی بلند جنسیس، داشتن یک اتومبیل لوکس و بزرگ تر باشد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/15
چقدر نسل جدید میده بیرون