موضوعات داغ

معرفی فوتون ساوانا؛ شاسی بلند بزرگ تولید داخل + فیلم

عکس مطلب اول
عظیم خودرو چندی پیش اولین سری خودروی اس یو وی فوتون ساوانا را تحویل مشتریان داد. فوتون ساوانا به عنوام گران ترین و قوی ترین خودروی ساخت داخل سر و صدای زیادی کرد و توجهات را به خود جلب کرد. فوتون ساوانا با قیمت حدود 340 میلیون تومان تحویل مشتریان خود شد و قابلیت فنی قابل توجهی هم دارد.

فوتون ساوانا

فوتون ساوانا

این شاسی بلند بزرگ در بخش فنی در سه مدل استاندارد گیربکس دستی، استاندارد گیربکس خودکار و لاکچری گیربکس خودکار عرضه شده که هر سه آنها به پیشرانه 4 سیلندر دو لیتری توربوشارژ مجهز شده اند. گیربکس مدل دستی فوتون ساوانا از نوع 5 سرعته گترگ است اما گیربکس خودکار ساوانا از نوع 6 سرعته ZF است.

فوتون ساوانا

فوتون ساوانا

پیشرانه 2 لیتری نصب شده به کمک سیستم GDI می تواند حداکثر 214 اسب بخار در 5500 دور و 320 نیوتن متر در 1750 دور را تولید کند. اما پیشرانه مدل گیربکس دستی می تواند حداکثر 198 اسب بخار و 300 نیوتن متر را تولید کند. برای مشاهده کامل مشخصات فنی فوتون ساوانا، کاتالوگ این خودرو را در زیر برای شما قرار داده ایم.

فوتون ساوانا

فوتون ساوانا

با وجود طرح نسبتا قدیمی این خودرو در زمینه ی امکانات شاهد مواردی همچون کیسه های هوای سرنشینان جلو، کمک راننده و پرده ای، استارت بدون کلید، سانروف و سیستم چهارچرخ هوشمند، فرمان چرمی، سیستم کنترل پایداری، کروز کنترل و سیستم کمکی سراشیبی مجهز است. ساوانا یک خودروی چهاچرخ محرک است و به دنده ی کمکی نیز مجهز شده و همین می تواند مشتاقان طبیعت گردی را که به دنبال خرید خودروی صفر کیلومتر هستند را به سمت این مدل جذب کند.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/22
خيلي دوست دارم افرادي که اين ماشين رو ميخرن از نزديک ببينم
1397/10/22
یه پیشنهادی براتون داشتم ، به نظرم شما وقت خودتون رو تلف نکنید با این بازار و اوضاع گرونی صنعت خودرو کلا مرخص شده الکی وقت خودتون رو تلف نکنید ، چون با این قیمت ها ، وضعیت فروش و خدمات پس از فروش کسی دنبال ماشین خریدن نیست و هیچ جذابیتی برای کسی نداره
1397/10/22
برای ماشین چینی که سیصد و اندی میلیون تومن پولشه یه مالتی مدیای درست حسابی هم نذاشتن !! ناخن خشک تر از این آخه ؟!؟!