موضوعات داغ

هیوندای النترا کرمان موتور در شرایط فروش اخیر وارداتی است یا تولید داخل؟

عکس مطلب اول
این روزها شاهد هستیم که کرمان موتور جدول شرایط فروش دو خودروی هیوندای آزرا و هیوندای النترا را منتشر کرده و فروش دو محصول هیوندای پس از مدت‌ها توسط کرمان موتور شروع شده است. در مورد آزرا مشخص است که خودروی وارداتی است و هیچگاه برنامه‌ای برای تولید هیوندای آزرا در داخل نبوده است. اما در مورد هیوندای النترا نیز باید بگوییم که خودروهایی که در این دوره کرمان موتور در حال پیش فروش است، تماماً وارداتی است و این شرکت خودروهای هیوندای خود را به صورت CBU عرضه کرده است. البته در زمان قبل از تحریم‌ها، این شرکت برنامه‌هایی برای تولید هیوندای النترا در داخل خط تولید خود داشت اما تولید آن بسیار محدود شد و با شروع تحریم‌ها با عدم همکاری طرف کره‌ای مواجه شد که مشکلاتی را نیز برای این شرکت بوجود آورد.
به نظر می‌رسد با ترخیص شدن خودروهای داخل گمرک، شاهد عرضه بیشتری از سوی این شرکت باشیم و حتی پیش فروش‌های دیگر شرکت‌های واردکننده خودرو که به صورت CBU خودرو وارد کرده‌اند نیز به زودی شروع خواهد شد.

در دو لینک زیر می توانید شرایط فروش اخیر کرمان موتور را مشاهده کنید:
شرایط فروش هیوندای آزرا
شرایط فروش هیوندای النترا

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/23
حالم از هرچی شرکت دلاله داخلی که اسم خودروسازی رو یک می کشند ولی در عمل غیر از دلال شرکتهای خارجی هیچی نیستند به هم میخوره! انشاالله که همشون به زودی زود نیست و نابود شن به حق 5 تن.
1397/10/25
من موندم کرمان موتور که هنوز دعوتنامه اکسنت مهر ماه رو با و جود چهار ماه تاخیر هنوز صادر نکرده با چه رویی داره باز پیش فروش می‌کنه و کسانی که ثبت نام میکنند چطور میتونم به همچین شرکت بی مسولیتی اعتماد کنند