موضوعات داغ

میتسوبیشی میراژ؛ گزینه‌ای غیرمعقول در بازار هاچ‌بک‌های شهری!

عکس مطلب اول
این روزها بازار قیمت خودرو به شدت نابسامان است و افزیش شدید قیمت ها باعث شده تا بازار خودروهای وارداتی دچار نوسان شده است. در این بین خودروهایی که تا همین چند وقت پیش به عنوان خودروهای وارداتی ارزان قیمت و همچنین استفاده شهری به بازار خودرو عرضه شده اند، حال با این روند صعودی قیمت دیگر گزینه های ارزان قیمتی محسوب نمی شوند و با قیمت های عجیبی قیمت گذاری شده اند.
میتسوبیشی میراژ که به عنوان یکی از ارزان ترین خودروهای وارداتی روزی حدود 70 میلیون تومان قیمت داشت، حال در نمونه های صفر کیلومتر 2018 حدود 170 میلیون تومان قیمت خورده است. قیمتی که برای یک خودرو 3 سیلندر هاچ بک شهری بیش از حد زیاد است و در این رنج قیمتی می توان گزینه های معقول تری نیز انتخاب کرد.
میتسوبیشی میراژ با یک موتور کم حجم و گیربکس CVT آنچنان بازار دست دوم خوبی نیز ندارد و با این قیمت ها شاید بهتر باشد به گزینه هایی همچون هیوندای i20 و یا حتی سدان هایی همچون کیا سراتو و یا هیوندای اکسنت فکر کرد که هم بازار دست دوم بهتری دارند و هم از نظر قطعات یدکی در شرایط بهتری هستند.
میتسوبیشی میراژ البته در بازارهای جهانی خودرویی نسبتاً خوش فروش بوده اما به دلیل قیمت بسیار پایین و کیفیت خوب این برند اما به نظر می رسد با شرایط اخیر و با افزایش قیمت خودرو لااقل در ایران دیگر میراژ به عنوان یک خودروی اقتصادی ارزان قیمت محسوب نمی شود شاید بهتر باشد به سراغ گزینه های دیگری در این رنج قیمتی برویم.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/25
با سلام شما که تبلیغ سراتو مزخرف سایپا رو میکنید و اکسنت بی کیفیت . این خودرو چه از لحاظ برندی چه کیفیت خیلی بالا تره مصرف سوخت مناسب استهلاک کم، خودروی بی آزار خودروی نرم، اکسنت و سراتو همه چیش چینیه خودروهای خشک کیفیت پلاستیک داخلشون پایین ،الان چه خودرویی ارزش خرید داره حتما جک چین که بالا 200 ملیون شده یا همین سراتو و اکسنت فقط کافیه یه دوری با این سه خودرو بزنید (سراتو اکسنت میراژ) یا یه سفربا این سه خودرو. برید تفاوت کیفیتشون رو متوجه میشیدرقیب این خودرو آی 20 و پیکانتو و آی 10 نه سراتو و اکسنت .شما دگه چرا خودرو بانک؟! الان قیمت آی 20 چقدره بالا 200! !یا بیشتر
1397/10/26
شما مطمئن هستی با این ماشین که فضای پای ردیف عقبش در حد ۲۰۶ میتونی مسافرت بری؟بنده با قد ۱۸۰ که سوار این ماشین شدم احساس تنگی کردم.فضای بار محدود مناسب مسافرت هست؟؟این ماشبن فقط برای توی شهر ساخته شده و باهاش هیچ مسافرتی نمیشع رفت اگر هم بری جهنم رو متوجه میشی. ولی سراتو یا اکسنت ماشین های شهری و علاوه بر اون بیرون شهرین.میراژ مثل i10 فقط تو شهر کاربرد داره.
شما چنان از بی کیفتی اکسنت و سراتو حرف میزنی انگار میراژ از چرم و پارچه ساخته شده!!! میراژ از پلاستیک سخت و خشک ارزون قیمت تو کابینش استفاده شده مثل بقیه پس اگه اکسنت یا سراتو بهتر نباشن بدتر نیستن.سواری نرم؟بعید میدونم شما سوار این ماشین شده باشی.سواری این ماشین خشک و ناآرامه. تمام سایت های خارجی هم اشاره کردن به این قسمت.
نویسنده‌ی اتوبلاگ در وصف میراژ می‌گوید: "این بدترین خودرویی است که تاکنون تست کرده‌ام". سایت تاپ‌گیر هم روی خوش به هاچبک کوچک میتسوبیشی نشان نداده و از صفت حقیقتا بسیار وحشتناک (truly profoundly terrible) برای میراژ استفاده کرده است.
این هم از مدرک.
1397/10/26
با این‌که ماشین چینی نمی پسندم
ولی با ۱۷۰ میلیون ماشین چینی خیلی بهتر از اینه.
1397/10/26
این چیزی که من میدونم اینه که با کمتر از 130 میلیون این ماشین واقعا ارزنده است.
1397/10/26
جالبه قیمت جهانی این هاچبکهای شهری در حد همین سدانهای اقتصادی چینی هست ولی اینجا با قیمتهای غیرواقعی فروخته میشه. اصلا ارزش این قیمت رو ندارن.