موضوعات داغ

رشد ۳۳ درصدی درآمدهای دولت از محل جرایم رانندگی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
به گزارش خودروبانک و به نقل از نود اقتصادی، محسن زنگنه اقتصاددان و تحلیلگر مسائل اقتصادی اظهار داشت: بر اساس لایحه بودجه ۹۸ دولت، ۲ و نیم درصد از درآمد ۲۰۸ هزار میلیاردی دولت از ناحیه جرایم و خسارت خواهد بود. این مجازات شامل تخلفات صنفی، تخلفات بهداشتی، محیط زیست، مجازات و خسارت‌های قانون کار است. در این میان طبق بند ۱۵۰۱۰۱ بودجه، ۴۰ هزار میلیارد ریال مربوط به جرایم رانندگی است که نسبت به بودجه سال جاری که ۳۰ هزار میلیارد ریال در نظر گرفته شده بود شاهد رشد ۳۳ درصدی هستیم.
وی ادامه داد: پس در این شرایط باید از مردم خواست که برای جلوگیری از کسری بودجه که باعث استقراض از بانک مرکزی و افزایش تورم و نقدینگی خواهد شد، سعی کنند برای تحقق درآمد پیش‌بینی شده در بودجه تخلف بیشتری انجام دهند تا افزایش ۳۳ درصدی جرایم سالانه رانندگی که در بودجه پیش‌بینی شده است بدست آید. همچنین با اینکار به دولت کمک خواهد شد که با تحریم‌ها مقابله کرده و مخارج خود را تامین کند.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/11/7
همین جریمه ها اندازه کل بودجه کشوره...
1397/11/8
عالی بود :)))
1397/11/10
خیلی خوب میشه در کنار اینکه به فکر کسب درآمد از مردم هستن یه نیم نگاهی هم به وضعیت ترافیک و آلودگی هوای تهران بکنن ، ملت دارن تو این شهر پر از دود و شلوغی خفه میشن ، جلوی ماشین های تک سرنشین رو که یکسری فرهنگ ندارن که نیارن بیرون رو بگیرن و تردد خودروهای دود زا را منع کنن ، اتوبوس های مزخرف رو با اتوبوس های جدید ترجیحا برقی تعویض کنن