موضوعات داغ

تست و بررسی بی ام و X4 جدید 2019 + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
دنیای خودرو امروزه سرشار از انواع و اقسام خودروهای شاسی بلند شده و البته ساخت شاسی بلندها، به روزنه تنفسی برای خودروسازان مختلف تبدیل شده است. با این وجود، هنوز هم سازندگانی جسور هستند که محصولات خود را به سبک خود می سازند، اما با ظاهری دل فریب و مد روز به مشتریان عرضه می کنند. مشتریان هدف نیز کسانی هستند که با پرداخت مبالغ بیشتر، به دنبال خرید یک محصول تا حدودی خاص هستند. بی ام و X4 را می توان محصولی نامید که از این ویژگی ها برخوردار است.
بی ام و X4 در حقیقت بر اساس پلتفرم بی ام و X3 توسعه یافته که این خودرو نیز نسخه شاسی بلند بی ام و سری 3 است، پس در حقیقت هر سه خودرو ذاتی اسپرت دارند. بی ام و X4 جدید نسبت به نسل قبل کشیده تر، بزرگتر و کم ارتفاع تر است و بیشتر شبیه به یک کوپه است، تا یک شاسی بلند ترکیبی. تیپ پایه خودرو که xDrive30i نام دارد، مجهز به یک موتور چهار سیلندر خطی توربوشارژر با 248 اسب بخار قدرت است و تیپ بالاتر که M40i نام دارد، مجهز به یک پیشرانه شش سیلندر خطی توربوشارژر با قدرت 355 اسب بخار می باشد. جعبه دنده خودرو هشت سرعته اتوماتیک بوده و مشتری می تواند بسته به خواست خود که آرامش یا اسپرتی بودن را می خواهد، نوع صدای اگزوز را تعیین کند. شتاب صفر تا صد بی ام و X4 ، در حدود 4.7 ثانیه است.
اگر محصولات یک دهه پیش بی ام و را دیده باشید، کابین X4 برای شما آشنا به نظر خواهد رسید. کابین خودرو شباهت زیادی به داشبورد بی ام و X3 دارد و شاهد استفاده از صفحه نمایش ده اینچی به همراه سیستم iDrive در آن هستیم. صندلی های خودرو اسپرت بوده ولی راحتی مناسبی دارند و فضای آن نسبت به X3 بیشتر است. تیپ پایه این خودرو در آمریکای شمالی 51445 دلار قیمت دارد و اگر مشتری بخواهد تا نسخه اسپرت تر و قوی تر را داشته باشد، باید ده هزار دلار اضافه پرداخت کند.



نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد