موضوعات داغ

تولید پژو 2008 در ایران خودرو کاهش یافت + تعداد تولید

عکس مطلب اول
پژو 2008 خودرو پرحاشیه ای است که از همان ابتدای ورود خود به صنعت خودرو کشور، حواشی زیادی را طی کرد و اگر خاطرتان باشد، قیمت خودرو پژو 2008 نیز با اعلام های مختلف در نهایت بسیار متفاوت تر از انتظارات بود. اما بالاخره تولید این خودرو توسط ایکاپ و روی خط تولید ایران خودرو آغاز شد و با تاخیرهای بسیار تحویل آنها شروع شد.
در ماه های اخیر به دلیل مشکلات ارزی و تامین قطعه، تولید پژو 2008 همانند بسیاری دیگر از خودروهای ساخت داخل کاهش یافت اما بالاخره چند ماهی است که تولید آن مجدداً آغاز شده و شاهد تحویل این خودرو هر چند با تاخیر زیاد به مشتریان هستیم.
در آذرماه گذشته ایران خودرو توانسته بود 1039 دستگاه پژو 2008 تولید کند که این رقم در دیماه گذشته به 708 دستگاه رسید و افت تولید را در مورد این خودرو شاهد هستیم.
در حال حاضر پژو 2008 در بازار به وفور یافت می شود و قیمت هایی در حدود 214 الی 225 میلیون تومان را در بازار آزاد تجربه کرده است. قیمت هایی که همسو با افزایش نرخ ارز بالا رفت و رشد چشمگیری را در ماه های گذشته همانند دیگر خودروها شاهد بود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/11/6
خواهشا واژه تولید را بردارید از عنوان این شرکتهای مافیایی. مونتاژ را اکبر مکانیک سر کوچه ما هم بلده انجام بده خیلی خیلی بهتر از شرکتهای مافیایی خودرویی ایران از اون بزرگش تا کوچکترینش مثل سیف و عظیم و ...