موضوعات داغ

تغییر استراتژی اپل برای ساخت خودروهای خودران

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت تکنولوژی اپل پس از گزارشی در سال 2016 به برنامه های خود برای ساخت خودرو به صورت مستقل پایان داد ولی این شرکت تمرکز خود را همچنان بر روی تولید خودورهای بدون سرنشین نگاه داشت.
اخیرا بر اساس گزارشی این شرکت حدود 200 نفر از اعضای خود را از کار بر روی این پروژه برکنار کرد. البته این افراد همچنان در شرکت حضور دارند و در بخش های دیگری از شرکت فعالیت های مختلفی به آن ها منسوب شده است.
یکی از اعضای شرکت این چنین بیان میکند که " ما یک تیم فوق العاده آماده برای کار بر روی تکنولوژی خودروهای بدون سرنشین تشکیل داده بودیم و همچنین در سال 2019 بر روی زمینه های مختلف این موضوع فعالیت میکردیم تا آنکه تعدادی از افراد ما جدا شدند و به بخش های دیگری از شرکت مانند فعالیت های هوش مصنوعی فرستاده شدند"
باید در نظر داشت که برای کار در راستای کار بر روی این پروژه شرکت اپل حتی اجازه تست در خیابان های کالیفرنیا را هم اخذ کرده بود و با شرکت هایی همچون Bosch و فولکس واگن همکاری میکرد. علاوه بر این ها عکس هایی لو رفته از تست این پروژه اپل بر روی Lexux RX450h در دسترس میباشد. گفتی است خودروی یاد شده پس از تغییرات اعمال شده برای حفظ امنیت از راه دور و توسط کنترلر مخصوص بازی Logitech کنترل میشده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد